99:n vaihdelaatikko muuttui yhtäkkiä väljäksi, eli kun laittaa vaihteen vapaalle, niin keppi pysyy paikallaan siinä asennossa, mihin sen sivusuunnassa jättää..
Vaihteet kyllä menevät hyvin päälle, ainoastaan neloselta kolmoselle siirryttäessä vaihdetta ei tahdo löytyä.
Mikä mahtaa olla vikana?
Olisko siellä esim joku palautusjousi poikki vai mitä..
5-vaihteisissa on keskityssysteemi siinä maton alla kepin etupuolella josta aika usein on jousi poikki.
Yks vaihtoehto voi olla vaihteensiirron kuminivelen rikki meno siellä tulipellin ja koneen välissä. Haulla löytyy varmasti tuosta jälkimmäisestä lisää.
Teemu paimiosta
#1266,
9-3 SC TTiD Aero 2008
9000 CS 2.0t 1996 Teemun edelliset avot Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992