og900i 87 ei puhu
og900i 87 ei puhu
Ongelma: Parin minsan käymisen jälkeen alko käymään kolmella, sit sammu eikä puhunu sen jälkeen mitään. Virranjakankansi ok mutta pyörijä oli halki, sen vaihdoin mutta ei apua. Tulpat se kastelee eikä auttanut kuivaaminen?
Joku puhui iiriksestä joka säätää kylmäkäynnistystä, onko hankala homma?
Joku puhui iiriksestä joka säätää kylmäkäynnistystä, onko hankala homma?
Omassa -88 iivarisatkussa tod. näköisesti ruiskusuutin vuotaa kun auton sammuttaa. Ei lähde siis käyntiin ja bensa haisee. Kun ottaa polttoainepumpun releen irti ja starttaa niin kännistyy lähes heti. Sitten jo voi laittaa releenkin takaisin ja lähtee kyllä ellei ole ehtinyt saas seistä vähän aikaa.
Edit: luin hätäisesti aiheen. Tuskin tämä auttaa kun autosi siis sammui käynnissä olleessa. Minulla taas ei lähtenyt käynttin vaikka oli normaalisti pelannut sitä ennen.
Edit: luin hätäisesti aiheen. Tuskin tämä auttaa kun autosi siis sammui käynnissä olleessa. Minulla taas ei lähtenyt käynttin vaikka oli normaalisti pelannut sitä ennen.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
Itellä kanssa käynnistyvyysongelmia t16 saabissa... joka ei edes lupaa lähteä käyntiin kun pakkanen laskee alle -25 siinä on uusi pensansuodatin ja bensiini tulee kyllä suodattimelle asti... olisko jollain ideoita mikä vikana??? nesteet eivät ole jäässä... ja jäähdyttäjän neste kestää -30 pakkaasta... mikä siis vikana??? autoa saa vain startilla sahata ,mutta mitään ei tapahdu?
Lisäilmaventtiili autto ainaki mulla. Tosi melkoisten taistojen ja väärin ymmärrysten jälkeen. Oli meinaan myös nuo tulpanjohdot huonosti paikallaan kolmosessa ja nelosessa. Joten ei ihme että pisti tulpat tukkoon...
Siis korjaus tuohon ei auttanu kävi taas pari päivää... mutta eipä käy enää ku kolmella jos silläkään... Eli kaks vika vaihto ehtoo... 1. Sytytys ja 2. bensan syöttö. Homma rupee syömään miestä.
Siis korjaus tuohon ei auttanu kävi taas pari päivää... mutta eipä käy enää ku kolmella jos silläkään... Eli kaks vika vaihto ehtoo... 1. Sytytys ja 2. bensan syöttö. Homma rupee syömään miestä.
käyntiongelma
polttoaineenpaineensäädin tuo avun tähänkin ongelmaan! vaihtakaa se maksaa varmaan jotain satkun verran. Mun saabissa on lämpimänä käynnistysongelma, mut kylmä se suhahtaa käyntiin kuin hauki kaislikosta
saab 900i vm.88