Öljyn lämpötilan anturista
Öljyn lämpötilan anturista
Mihinkäs tuossa T16:ssa kiinnitetään öljyn lämpötilan anturi? Ja mikä mahtaa olla oikea kierre?
#1633
900 i16 -90 (ex poliisiauto) 392 tkm, 900 CD T16 -85 (ex maaherra-auto) 494 tkm, 9-3t -10 Biopower 104 tkm
900 i16 -90 (ex poliisiauto) 392 tkm, 900 CD T16 -85 (ex maaherra-auto) 494 tkm, 9-3t -10 Biopower 104 tkm
Öljypohjan korkkiin?
Muistaakseni (sellaista koskaan näkemättä) anturin kiinnitys tulee öljypohjan korkkiin, eli olisiko sitten samalla kierteellä? Netissä on kuviakin aiheesta, mutta ei tietenkään nyt heti löydy.. Antureita tuohon kuten kaikkiin muihinkin Saab-lisämittareihin saa edelleenkin VDO:lta, kuten myös sopivia mittareita (ilman Saab-logoa).
Re: Öljypohjan korkkiin?
Siis tarkoittaako öljypohjan korkki öljynvaihtoroppua vai jotain muuta. Se kuva varmaan kertoisi kaiken.petteri75 kirjoitti:Muistaakseni (sellaista koskaan näkemättä) anturin kiinnitys tulee öljypohjan korkkiin, eli olisiko sitten samalla kierteellä? Netissä on kuviakin aiheesta, mutta ei tietenkään nyt heti löydy..
Ruotsin rompetorilta tarttui mukaan Saabin lisämittaristo ilman antureita. Ulkolämpotila-anturin jo hommasinkin, ja öljynlämpötila-anturi on seuraavana listalla. Öljynpaineanturin hinta hirvitti (80 eur) niin paljon, että halvemmaksi tulee laittaa sen paikalle VDO:n antopainemittari. Ellei joku nyt sitten välttämättä halua myydä mulle öljynpaineanturia kohtuu hintaan? Sehän siis tulee öljynpainemerkkivalon anturin tilalle.petteri75 kirjoitti:Antureita tuohon kuten kaikkiin muihinkin Saab-lisämittareihin saa edelleenkin VDO:lta, kuten myös sopivia mittareita (ilman Saab-logoa).
#1633
900 i16 -90 (ex poliisiauto) 392 tkm, 900 CD T16 -85 (ex maaherra-auto) 494 tkm, 9-3t -10 Biopower 104 tkm
900 i16 -90 (ex poliisiauto) 392 tkm, 900 CD T16 -85 (ex maaherra-auto) 494 tkm, 9-3t -10 Biopower 104 tkm