Mistä mahtaa johtua kun autossa 900 sihisee ja puhisee lämmityslaite.
Ongelma tulee esiin tarpeeksi suurilla (yli 2000 rpm) kierroksilla?
lämmityslaite sihisee ja puhisee
Re: lämmityslaite sihisee ja puhisee
Olisiko joku alipaineletku antautunut vuosien saatossa, og-satkussahan nuo lämppärin venttiilit toimivat alipaineella.kimmoisa kirjoitti:Mistä mahtaa johtua kun autossa 900 sihisee ja puhisee lämmityslaite.
Ongelma tulee esiin tarpeeksi suurilla (yli 2000 rpm) kierroksilla?
Omassa satkussa oli joku nähtävästi mankkaa asentaessaan tökkinyt ruuvarilla reiän yhden letkun kylkeen josta sitten tuli ilkeä suhina ajoittain, eikä kuskin puolen venttiilit toimineet kovinkaan luotettavasti. Otin purkuautosta koko alipainehässäkän ja jopas taas toimii moitteetta.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
niin
Nin voishan se olla sekin, mutta kyllä siellä alipaineet pysyvät kylmänäkin pitkän aikaa.
Mun mielestä lämmityslaitteen lämpösäätimen vääntäminen vaikuttaa tähän ääneen.
Mutta ei kaara kyllä jäähdytysnestettäkään hukkaa, vaikka kylmänä epäikyttävästi pätkiikin.
Oon kyllä tästä täällä puhunut jo ennenkin mutta nyt vasta on aikaa sitä paremmin kattoo.
Pitääkö se kansi aina plaanata kun vaihtaa sen kannentiivisteen? Ja auttaisko pulttien jälkikiristys?
ps. Mitähän se plaanaus maksaa?
Mun mielestä lämmityslaitteen lämpösäätimen vääntäminen vaikuttaa tähän ääneen.
Mutta ei kaara kyllä jäähdytysnestettäkään hukkaa, vaikka kylmänä epäikyttävästi pätkiikin.
Oon kyllä tästä täällä puhunut jo ennenkin mutta nyt vasta on aikaa sitä paremmin kattoo.
Pitääkö se kansi aina plaanata kun vaihtaa sen kannentiivisteen? Ja auttaisko pulttien jälkikiristys?
ps. Mitähän se plaanaus maksaa?
SAAB