900i -86 käy kokoajan kolmella!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Melakuppi
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: To Heinä 14, 2005 18:14
Paikkakunta: Riihimäki

900i -86 käy kokoajan kolmella!

Viesti Kirjoittaja Melakuppi »

Eli mistä kannattais lähtee hahmotteleen..? Tulpat, johdot, jakajankansi ja pyörijä vaihdettu. Ei minkäänlaista vaikutusta :cry: Käy samanlailla ja tehot edelleenkin kateissa... Auttakee joku tyhmää vasta-alkajaa :!:
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Oisko ruiskuputki tai suutin tukossa. Tai sitten määränjakajassa vikaa. Irrotappa oireilevan pytyn ruiskusuutin ja laita se ämpäriin. Sitten vaikka puolanjohto irti starttaat konetta ja katso tuleeko sieltä mitään..

Jos bensaa tulee, niin seuraavaksi voisi alkaa tutkimaan venttiilivälyksiä ja katsomaan onko kyseisessä pytyssä edes puristuksia..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Melakuppi
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: To Heinä 14, 2005 18:14
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Melakuppi »

Mitenkäs se oikea sytytysjärjestys noissa on :?: :roll:
jannes
"Turbo"
Viestit: 262
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 18:31
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja jannes »

1-3-4-2 on sytytysjärjestys. Ykköspytty on ohjaamon puoleinen pytty. Vauhtipyörässä on ajoitusmerkit. Kun vauhtipyörän merkki on nollan kohdalla, pyörijä on 1. pytyn kohdalla. Virranjakaja pyörii keulasta päin katsottuna vastapäivään.
Eihän ole kannentiiviste palanut, kun käy kolmella? Seilaako lämmöt? Häviääkö vettä?
Itsellä oli samanikäisestä kansi halki, kun ostin sen. Tosin siinä oli ed.mainitut oireet, mutta luulin että vain tiiviste oli palanut. Joutuikin vaihtamaan koko kannen.
-JanneS-
#1462
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Melakuppi
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: To Heinä 14, 2005 18:14
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Melakuppi »

Lämmöt on kyllä ihan normaalit, ei seilaa. Eikä vettäkään häviä.
Eihän tossa hydraulisia nostimia oo..?
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Mulla teki samanikäinen auto samaa muinoin. Siinä oli vikana ne suuttimien ympärillä olevat kumitiivisteet eli olivat kovettuneet. Muutaman vaihdetun osan jälkeen vasta huomasin että yhdessä ruiskulle menevässä bensaletkussa meni ilmakuplia.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
JL
"Aero"
Viestit: 474
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 16:31
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JL »

Olisiko vuoto imusarjassa? Tai venakopan huohotusletku irti? Jos ruiskussa on samanlainen kuin kaasarikoneessa?
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Vastaa Viestiin