Eli mistä kannattais lähtee hahmotteleen..? Tulpat, johdot, jakajankansi ja pyörijä vaihdettu. Ei minkäänlaista vaikutusta Käy samanlailla ja tehot edelleenkin kateissa... Auttakee joku tyhmää vasta-alkajaa
Oisko ruiskuputki tai suutin tukossa. Tai sitten määränjakajassa vikaa. Irrotappa oireilevan pytyn ruiskusuutin ja laita se ämpäriin. Sitten vaikka puolanjohto irti starttaat konetta ja katso tuleeko sieltä mitään..
Jos bensaa tulee, niin seuraavaksi voisi alkaa tutkimaan venttiilivälyksiä ja katsomaan onko kyseisessä pytyssä edes puristuksia..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
1-3-4-2 on sytytysjärjestys. Ykköspytty on ohjaamon puoleinen pytty. Vauhtipyörässä on ajoitusmerkit. Kun vauhtipyörän merkki on nollan kohdalla, pyörijä on 1. pytyn kohdalla. Virranjakaja pyörii keulasta päin katsottuna vastapäivään.
Eihän ole kannentiiviste palanut, kun käy kolmella? Seilaako lämmöt? Häviääkö vettä?
Itsellä oli samanikäisestä kansi halki, kun ostin sen. Tosin siinä oli ed.mainitut oireet, mutta luulin että vain tiiviste oli palanut. Joutuikin vaihtamaan koko kannen.
-JanneS-
#1462
Saab 9-5 SE Wagon 2.0t -00
Renault Grand Scenic 1.6 -05 (ranskalainenkin osaa tehdä vähävikaisia autoja :) )
Mulla teki samanikäinen auto samaa muinoin. Siinä oli vikana ne suuttimien ympärillä olevat kumitiivisteet eli olivat kovettuneet. Muutaman vaihdetun osan jälkeen vasta huomasin että yhdessä ruiskulle menevässä bensaletkussa meni ilmakuplia.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....