16v turbosatkun tiivistesarja toiminee ihan hyvin. Eli kansipahvi 2-litraiselle (on itseasiassa sama kansipahvi kuin 2.3-litraisessakin). 2.1:ssa on sama kansi kuin 2.3 mutta pahvi on eri koska poraus on isompi. Kansipahvi menee kuitenkin lohkon mukaan, ja sopii ihan suoraan. 8v pahvi sopisi muuten, mutta siinä on jakopään koppa erikokoinen.
Muutenhan tuon kannen ei sinänsä pitäisi aiheuttaa mitään eroa niihin tiivisteisiin siihen nähden jos sinulla olisi orkkis kansi.. Pako ja imusarjan laipathan on kaikissa t16 satkuissa samanlaiset eikä kansi siihen vaikuta.
Tosin öljyputkia ei uudessa kannessa ole eikä tarvitse niinollen niitä muovinippeleitä jos ovat haurastuneet niinkuin vanhoissa kansissa tuppaa käymään. En muista oliko venttiilikopassa tarkemmin mitä eroa uudemmissa ja vanhemmissa, mutta sen tiivistettä myydään kyllä erilaista uudempaan ja vanhempaan.
Jos käytät pakosarjaa irti, niin suosittelen että surrauttelet vaikka dremelillä tai jollain sieltä alkupäästä löytyvän EGR:n kyhmyn pois, se tukkii melkein puolet kanavasta.. Tulee varmaan ihan kiva ero ahtimen spoolaukseen ja pakopaineisiin.

Tätä kyhmyä ei onneksi enää uudemmissa pakosarjoissa ole, eli 90->. Johtuen siitä että kattimalleissa ei EGR:ääkään ole.
Niin ja jakopään osat ihan t16 satkusta joo. Ovat tonnarissa vuosimalliin '92 asti samat kuin satkussa, sekä 2.0 että 2.3 koneessa.