Kaasari C-satku
Kaasari C-satku
Hyvin meni 90 kymppiä kakkosella, eikä mylly lauennut. On se laiska peli muuten!
Re: Kaasari C-satku
arnoldi kirjoitti:Hyvin meni 90 kymppiä kakkosella, eikä mylly lauennut. On se laiska peli muuten!

No kai sulla sentään on kiekkamittari?
No eihän sitä hyvää autoo ny suotta kylläkän kannata hajottaa.
Niin joo luonteeltaan yksikaasari SAAB ei ole mikään kovin viriili.
Mutta jos kaikki on muuten kunnossa, niin sytytystä aiemmalle säätämällä ja monikärkitulpat vaihtamalla saa pirteyttä vähän lisää.
Ja taas lisää saa tuplakaasareilla.
No eihän sitä hyvää autoo ny suotta kylläkän kannata hajottaa.
Niin joo luonteeltaan yksikaasari SAAB ei ole mikään kovin viriili.
Mutta jos kaikki on muuten kunnossa, niin sytytystä aiemmalle säätämällä ja monikärkitulpat vaihtamalla saa pirteyttä vähän lisää.
Ja taas lisää saa tuplakaasareilla.
SAAB
Ja lisää... no, tuli vaan mieleeni, että onkohan kukaan koskaan laittanut esim. Weber 32/36 DGV -tuplakurkkukaasaria Pierburgin tilalle Saabiin? Joku kioski muistaakseni kauppasi sitä samaan tarkoitukseen korvauskaasariksi Volvoon. Varmaan lähinnä tuon imusarjan sovituskappaleen joutuisi tekemään? Taloudellisuudelle voi varmaan sanoa hyvästit, mutta se ei ollutkaan enää pointtina tässä; päästörajoihin saaminenkaan tuskin on ongelma, kun mitataan vain tyhjäkäynnillä.kimmoisa kirjoitti:No kai sulla sentään on kiekkamittari?
No eihän sitä hyvää autoo ny suotta kylläkän kannata hajottaa.
Niin joo luonteeltaan yksikaasari SAAB ei ole mikään kovin viriili.
Mutta jos kaikki on muuten kunnossa, niin sytytystä aiemmalle säätämällä ja monikärkitulpat vaihtamalla saa pirteyttä vähän lisää.
Ja taas lisää saa tuplakaasareilla.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa