Puhallin siis pyörii ja nopeuskin kasvaa jnkv kytkimestä, mutta suuttimista tulee suurimmallakin nopeudella melko kehno haiku. Meinaa siis susirajalla lasit huurtua Aikaisemmissa satkuissani kolmosnopeus tunki ilmaa kabiiniin niin että takalasi pullisteli
Onko kellään vastaavia kokemuksia/korjausvinkkejä? Puhaltimen moottori ei jurise, moottorille tulee n. 12 V jännite, ilmanjakosäätö (ml. pakkosyöttöasento) toimii ja raitisilmasuodatin on pari viikkoa vanha. Säätimien liitokset olen jo tarkistanut. Olisikohan kojelaudan sisällä joku putki irti tai moottori lähestymässä finaalia...
On muuten samaa vikaa satkussa täälläkin, motti pyörii (historian mukaan vaihdettukin joskus) ja säädöt toimii, mutta tuskasen vähän tuntuu ilmaa pukkaavan suuttimista, paitsi siitä keskiritilästä, josta tulee pelkkää kylmää, se kyllä hönkii tukan suoraksi Niin, että vinkit kelpaisi myös mulle (tai no, emännän käytössähän tuo satku nykyisellään lähinnä on)
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Kurkatkaas niistä kaiuttimen ritilän aukoista , ettei ne kurkkutorvet ole luiskahtaneet pois paikoiltaan. saattaa käydä niin, jos on asennettu steeereoita. Samalla niistä reijitä näkee, että kurkkutori on myös alapäästään OK
OK - tarkoitatko niitä kaiutinritilään/ilmasuuttimeen tulevia putkenpätkiä vai jotain "syvempää" rakennetta? Ainakin minun satkussani ilmaa tulee tasaisen kehnosti mistä tahansa suuttimesta ja kaikilla ilmanjaoilla.