90 vm.87 kytkimen säätö

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
miktuo
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: To Loka 28, 2004 12:34
Paikkakunta: Raahe

90 vm.87 kytkimen säätö

Viesti Kirjoittaja miktuo »

Vaihdettiin pääsylinteri kun temppuili kytkin sen takia. Nyt kytkin ottaa jumalattoman ylhäältä. Onko mahdollista säätää jotenkin?
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Eipä ole nestekytkimessä säätöä. Se säätyy automaattisesti siihen karkeasti liikeradan puolivälin tuntumaan, tai hieman ylemmäs (siis silloin, kun kaikki osat pelaa oikein). Jos se on ihan pinnassa, niin voihan sulla olla kytkinlevy lähes loppussa? Luistaako kytkin ylämäessä esim. kolmosella?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
miktuo
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: To Loka 28, 2004 12:34
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja miktuo »

Ei ole kun on keväällä vaihdettu muu paketti. Eli pitää odotella et se säätää itse itsensä?
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Niin, siis se säätyy heti ensimmäisillä polkaisuilla ja pysyy samanlaisena kesät talvet, jos vain kaikki tosiaan on ok. Eihän vaan kukaan ole mennyt muuttelemaan sitä kytkinpolkimesta sylinterille menevää vartta? Jos sitä on jatkettu, niin silloinhan kytkimen mitoitus tietenkin muuttuu. En mie oikein muuta selitystä keksi. Tai sitten se kytkin vaan on sellainen, ja sinun täytyy oppia elämään asian kanssa. Vähän on vaikea näin etänä tulkita, onko se nyt normaali vai ei. :roll:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin