KIITOS....PALAILLAAN!!!!!!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Jaakko.K.
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Elo 20, 2003 07:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jaakko.K. »

Minulta joutaisi Marraskuussa käytöstä pois jäänyt Saab 99 -83,pienellä vaivalla käyttöauto pitkäksi aikaa.Auton saa ilmaiseksi joka pois hakee.Kahvitkin tarjotaan. Terv.Jaakko.K.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

no johan on kun autoja liikenee joka navetan takaa käyttöön :D tämä on muuten hyvä tietää jos joskus tulee ongelmia auton saannin kanssa ilman valuuttaa.

Hyvät ihmiset teillä on vielä sitä antamisen iloa tallella joululta 8O
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

KIITOS OSANOTOSTA!!!

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

Olen todella otettu, että kuinka paljon olen saanut teiltä tukea!!!
Meidän tutuilta ja sukulaisilta varsinkin, tuli vain jotain "JAA" ja "VAI NI" jopa yksi erehtyi sanomaan -"No nythän pääsit siitä eroon" ja et-"teillä oli sitten upea kynttilä parkkiksella HE HE" pienen pieni itsekuri sai nielaisemaan nasevat sanani.
Tiedoksi muuten että poliisit löysivät autoni paikalta kanisterikorkin joka oli paloöljyä... :evil: sen verran vaan ovelia olivat että raahasivat sen pois katoksesta että ei tule syytettä murhapoltosta.
Tutkijan kanssa olen jutellut vain pikaisesti puhelimetse, mutta ens viikolla menen kuvien kera sekä saabisti-lehden kera. Näkevätpähän, että on kysymys VAKAVASTA TAPAUKSESTA (sairaudesta)että edes yrittävät tutkia juttua!
Voin aina kun jutussa edetään niin kirjoittaa tänne.
Tiedoksi vielä että onneksi autossani oli osakasko, jolloin muutama Centti voi omavastuun jälkeen lohjeta.
Ajattelin kun nyt tuntuu olevan tunteet kuumina joillakin niin voisin nämä tuhopolttajat raahata vaikkapa johonkin tapahtumaan yhdeksi numeroksi :twisted: vaikkapa jäälle alastomina seisomaan paaluiksi joita "pitäisi" kiertää...
Oli muuten yllätys kun katsastusk.vein luovarin ja palaneen palasen rekkaria (toisen paremmin säilyneen pidän itellä!), niin sekin maksoi 14 EUROA! Annatin sitten koko rahan edestä moraalia :o
Tuosta kerräysestä..(tuli muuten mieleen Simpauttajasta kohta jossa tanssij.on keräys -"ois kerräys" -"Ai Taivaisen lesken hyväks?"-"Ka sen!") Olen sanaton.....upeita immeisiä....en kuitenkaan voi ottaa vastaan kaunista elettänne eli suoranaista rahaa :oops: en siksi että olisin ylpiä tai että ei tulisi tarpeeseen, mutta en kehtaa :oops: Toivon hartaasti että ymmärrätte minulle on tarpeeksi rahastoa siinä että muistatte minua viesteillä sekin on jo PALJON :!: ja "Mimmi" jolle jo lähetinkin viestin niin tarjosi jopa autoaan kuten Harjun Pekkakin :P , mutta tässä vaiheessa kaverini on henkisesti väsynyt la luovuttanut eikä näin jaksa enää projekteja ja hitsata emme jokatapauksessa pysty itse meillä on Volvo 144 atomeina ja siihen satsattaisiin seuraavaksi..
ELIKKÄ: EN MISSÄÄN TAPAUSESSA LUOVU SAABISMISTA JA EDELLEEN YRITÄN OLLA AKTIIVINEN JÄSEN!! MUUTA AUTOA EN ALLENI HUOLI,JOTEN SEN VERRAN JOS SAISIN APUA ETTÄ OSTAISIN EDULLISEEN HINTAAN PERUS- HYVÄKUNTOISEN leimallisen SAABIN
Muuten tuo katastrofi-rahasto on HYVÄ IDEA!!!! jolloin se olisi kontrolloitua toimintaa. Itse olisin heti mukana :P
Kuullaan ja SAAB.ismi rikkaita vauhdevuosia
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Juu,otan osaa.Kun mun maza varastettiin olin vittuuntunut mies.Jep tosta mimmin autosta,jos et ota sitä niin mä otan sen?Mut sun varmaan kannattais ottaa se "ensi avuksi".Mut jos et ota Mä voin hakea sen "kokoelmiini"
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Ai vitsit, koskettava kirjoitus joka kuvasti sitä miten tärkeä juuri SE auto oli sinulle. Otan osaa. Saabisteilta itsekin hädän hetkellä apua saaneena en voi olla olematta mukana kolehdissa 5 eurolla (tilinumeroa odotetaan...) jos sellainen tili avautuu (kohta alkaa muut tiputtelemaan omia tilinumeroitaan tänne niinkö? :)).
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Ant_ti
"Viggen"
Viestit: 508
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 19:09
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: KIITOS OSANOTOSTA!!!

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

yskäyskä kirjoitti: Tiedoksi vielä että onneksi autossani oli osakasko, jolloin muutama Centti voi omavastuun jälkeen lohjeta.
Mutta kun sitä SAABia ei saa takaisin.
Sama kun menettäisi rakkaan ihmisen, ainakin minulle.

Rauhallista uutta vuotta.
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Sikäli mikäli "katastrofirahasto" toteutuu, lupaan osallistua siihen vähien varojeni sallimissa rajoissa vaikka en klubin jäsen (vielä) olekkaan.

Olihan se kyllä kieltämättä kova paikka itsellekin kun jokunen vuosi sitten juuri maalattu ja laitettu silmäteräni (900turbo -84) varastettiin ja poltettiin muutaman outokummun paikallisen suuruuden toimesta. Rahallisen korvauksen kyllä sain sekä autosta että reilusti autoa kalliimmista lisävarusteista, mutta ne työtunnit ja tunnearvo..:(
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

tarkastaja soitti....

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

Tarkastaja soitti ja tarjosi SAAB:istani 2000 ekee varusteineen.(tuosta pois omavstuu 150 ekee)
Hyväksyin tuon hinnan. kylläkin vaisusti...ei ollut tuossa mukana mitään "kivusta ja särystä" -lisää.. :cry: (Varusteita oli melkos paljon..) Tarkastajan mielestä on sama onko autossa teetettyja mittareita, uudet penkinpäälliset, jalopuu kojelauta, ensiapulaukku, peräkoukkuym-ym!!!! Vaikka oli kuvia ja kuitteja! näin pohjolassa.

Jopa muuten täällä kateellisessa Porissa :mrgreen: , sattui enemmän kun kerran pari että kaupun.autoon mennessäni oli mies ihastelemassa ja kummaksumassa sen upeutta...kyllä siinä tuli hieno fiilis :D ..nuo, sekä monet muut muistot mukanani suunnistan kohti kevättä ja uusia seikkailuita joihinka minut kiidättää: SE.VARMA KOTIMAINEN :wink: palaillaan...
Viimeksi muokannut Gouldenwind, Pe Tammi 23, 2004 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

No nyt on sitten uusi saab tallissa!!!! 8)
900 SEDAN -87 metallikulta hinnat alkaen malli :roll: , ajettu vähäiset 218 000!!!
ja sen kyllä huomaa; saa ruostetta etsiä!!!

(otettiin siitä heti kuva et on näyttää vahingontarkastajalle :roll: )
Ajattelin jos laittaisi kuminauhalla joka renkaasta Dobermannin kiinni.

päätän raporttini tähän NÄHDÄÄN :D
Vastaa Viestiin