P.S. Laitan kuvia huomenna autosta siinä kunnossa kuin se on nyt, ja sitten kuin projekti etenee.
Onko noissa vuoden 86 satkuissa rikastin vai ruisku?
Pyydän hartaasti anteeksi että olen käyttäytynyt kuin p***a. Ei se mitään henkilökohtaista ollut, olen muuten ollut niin masentunut ja purkasin pahaa oloani sinuun. Olen todella pahoillani ja toivon ettet muista pahalla.MarkoL kirjoitti:UPEA JUTTU =)
Voi kun kiva! Olen niin onnellinen puolestasi. Mukavalle ihmiselle tulee mukavia asioita. Annetaan hyvän kiertää ! Vielä kerran onnittelut, tuli oikein hyvä olo minullekin. Mitä nyt tuli v***ua ja kirouksia niskaan, mutta mitäs niistä - pääasia että kaikki ollaan onnellisia.
Terveisin
Marko
Kyllä siinä nyt anteeksi pyydellään kun on ilmainen auto saatu.andrelinoge kirjoitti: Pyydän hartaasti anteeksi että olen käyttäytynyt kuin p***a. Ei se mitään henkilökohtaista ollut, olen muuten ollut niin masentunut ja purkasin pahaa oloani sinuun. Olen todella pahoillani ja toivon ettet muista pahalla.
Olinpa tyhmä kuin en muistanut että toi 900i tarkoittaa injection eli ruiskua.carimat kirjoitti:Vilkasepas konepellin alle niin selviääandrelinoge kirjoitti:
Onko noissa vuoden 86 satkuissa rikastin vai ruisku?