Aikaisemmin ei mitään kinnausta, mutta nyt ei avain väänny yhtään. Nupista toimii keskari. Onko muilla vastaavia kokemuksia. Onko joku vipu mennyt epäsynkkaan vai? Olisi mukava kuulla jotain kommenttia ennen kuin puran oven atomeiksi.
Onko noihin ikkunan nostimen särinäihin mitään lääkettä?
Kuskin lukko jumissa + särisevät ikkunannostimet
Kuskin lukko jumissa + särisevät ikkunannostimet
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Heh, otsalampun kanssa katulampun alla haudankaivajan käsillä homma sujuu kuin rasvattu. Tuli irrotettu tuplasti turhia osia, mutta tulihan se lukkosylinteri ulos. WD40:ä lukko täyteen ja kämppis hetkuttelemaan. Lähtihän se sittenkin liikkumaan, ilman että piti purkaa lukkopesäkin.
Jännityksellä jäämme odottamaan kuinka saan lukkopesän ovipeltiin lukitsevan sokan takaisin paikalleen ja kuinka monta ovipahvin kynttä on koko projektin jälkeen vielä ehjänä.
Jännityksellä jäämme odottamaan kuinka saan lukkopesän ovipeltiin lukitsevan sokan takaisin paikalleen ja kuinka monta ovipahvin kynttä on koko projektin jälkeen vielä ehjänä.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
Loppuraportin aika:
Jokunen kynsi jäi ehjäksi ja lukkokin lähti pelaamaan kun lotrasi kunnolla CRC:llä ja keikkakämppis sitä rukkaamaan. Yht'äkkiä jumi vaan hävisi. Lukko olikin helpompi laittaa paikalleen kuin purkaa pois ovesta.
Särisevä ikkunannostin olikin ikkunan taemman sivukiskon löysällä oleva ruuvi, kuten Mimmikin ounasteli. Sitä varten on oiken mukava reikä valmiina lähellä oven takareunaa. Onneksi nuo og-satkun pahvit on niin helppo irrottaa ja kasata kun sen on kerran tehnyt.
Jokunen kynsi jäi ehjäksi ja lukkokin lähti pelaamaan kun lotrasi kunnolla CRC:llä ja keikkakämppis sitä rukkaamaan. Yht'äkkiä jumi vaan hävisi. Lukko olikin helpompi laittaa paikalleen kuin purkaa pois ovesta.
Särisevä ikkunannostin olikin ikkunan taemman sivukiskon löysällä oleva ruuvi, kuten Mimmikin ounasteli. Sitä varten on oiken mukava reikä valmiina lähellä oven takareunaa. Onneksi nuo og-satkun pahvit on niin helppo irrottaa ja kasata kun sen on kerran tehnyt.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11