Kuskin lukko jumissa + särisevät ikkunannostimet

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Kuskin lukko jumissa + särisevät ikkunannostimet

Viesti Kirjoittaja peinu »

Aikaisemmin ei mitään kinnausta, mutta nyt ei avain väänny yhtään. Nupista toimii keskari. Onko muilla vastaavia kokemuksia. Onko joku vipu mennyt epäsynkkaan vai? Olisi mukava kuulla jotain kommenttia ennen kuin puran oven atomeiksi.

Onko noihin ikkunan nostimen särinäihin mitään lääkettä?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kiitti vihjeestä. Avain menee lukkoon nätisti, muttei hiawahdakaan.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Heh, otsalampun kanssa katulampun alla haudankaivajan käsillä homma sujuu kuin rasvattu. Tuli irrotettu tuplasti turhia osia, mutta tulihan se lukkosylinteri ulos. WD40:ä lukko täyteen ja kämppis hetkuttelemaan. Lähtihän se sittenkin liikkumaan, ilman että piti purkaa lukkopesäkin.

Jännityksellä jäämme odottamaan kuinka saan lukkopesän ovipeltiin lukitsevan sokan takaisin paikalleen ja kuinka monta ovipahvin kynttä on koko projektin jälkeen vielä ehjänä.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Siellä on sepät työssään.....heh
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Loppuraportin aika:

Jokunen kynsi jäi ehjäksi ja lukkokin lähti pelaamaan kun lotrasi kunnolla CRC:llä ja keikkakämppis sitä rukkaamaan. Yht'äkkiä jumi vaan hävisi. Lukko olikin helpompi laittaa paikalleen kuin purkaa pois ovesta.

Särisevä ikkunannostin olikin ikkunan taemman sivukiskon löysällä oleva ruuvi, kuten Mimmikin ounasteli. Sitä varten on oiken mukava reikä valmiina lähellä oven takareunaa. Onneksi nuo og-satkun pahvit on niin helppo irrottaa ja kasata kun sen on kerran tehnyt.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin