Älä herranjestas ainakaan madalla sitä auto - ei ruiskumaatin vauhti edellytä mitään aeromaista kurviensuorituskykyä

Jos alusta tuntuu vetelältä, niin parhaiten saa rahalleen vastinetta vaihtamalla puslat, iskunvaimentimet, jouset ja pallonivelet. No, ainakin ne koiranluut (pitkittäiset tuet) /kumit ja iskunvaimentimet voisi vaihtaa. Lisävakavuutta saat asentamalla kallistuksenvaimentajat, ohjeita löytyy netistä.
Päivänvalossa mittarivaloja ei juurikaan huomaa, pimeällä onneksi juuri tarpeeksi. Polttimotkin kuluvat, ne vaihtamalla voi kirkkautta löytyä kovasti lisää. Ennakoivana huoltotoimenpiteenä kannattaa käydä läpi ainakin useimmat maadoituskohdat ja vaihtaa öljyt & nesteet.
Tehoa on sama 118hv / 3700 rpm kuin muissakin ruiskuissa, tomaatti vain antaa oman "mausteensa" tehon välitykseen tielle. Helpointa lienee mukautua vauhtiin, ottaa se 80-100 km/h mittariin ja antaa muiden ohittaa jos haluavat. Pidä auto luotettavana kulkineena, ala säästämään turboon ja keväällä sitten ostat sellaisen. Tuo tuskin on kuitenkaan saanut sellaista "kenkää", kuin joku hiukan nopeampi versio -> kohtuupienillä kilometreillä voi ajomatkaa olla vielä kummasti edessä.
Onnea vain ostoksen kanssa, voi kun minullakin olisi ollut heti alussa tehostettu automaatti-900i
Edit: Onhan siinä lisävarusteitakin, takaniskatuet, rosteriset pölykapselit ja autosta löytyy varmasti keskikonsolikin. Nuo ovat kaikki olleet lisävarusteluettelossa
