Näin tossa Nettiautossa kiinnostavan kohteen (id 423907) jossa on mittarivaijeri rikki ja etuvalot pimeät. Kertokaa minulle ihan alusta asti miten sen vaijerin vaihtaa. Entäs noi valot, jos releessä ja sulakkeissa ei ole vikaa niin miten helppoa on paikantaa vika ja korjata se.
Näyttää muuten hurjan hienolta satkulta mutta en tiedä jos uskaltaisin ostaa sen ellen tiedä että pystyn korjaaman noi pienet mutta elintärkeät vikat. Kiitos etukäteen kaikille auttajille.
Apua kaivataan
-
- "Aero"
Apua kaivataan
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
Mittarin vika voi olla myös muualla kuin vaijerissa, kuten esim. itse mittarissa tai harvemmin vetonivelen luona olevalla rattaalla. Etuvalojen pimeneminen voi johtua mm. sulakkeista, sulaneista johdoista(100W polttimot), valoreleestä tai valokatkaisijasta..joskus törmätty myös sulakerasian sulaneisiin kontakteihin... myös muut viat mahdollisia(esim. virtalukon pohja), mutta eivät kovin vaikeita etsiä jos sähköstä ymmärtää.
Kuvien perusteella pyöräkaaria on paikkailtu, se on arvoitus, että pakkelilla vai hitsaten. Ruostetilanteen kuitenkin itse henk.koht. katsoisin merkittävimmäksi kriteeriksi tuollaista hankkiessa.
Jos asuisin lähempänä, niin voisin jeesiä tuon yksilön tarkemmassa tutkimisessa.. vaan kun oon täällä susirajalla.
Edit: Ja jos asuisin lähempänä, ehdottaisin kimppaostosta... minua kiinnostaisi tuo varaosa-auto..
Kuvien perusteella pyöräkaaria on paikkailtu, se on arvoitus, että pakkelilla vai hitsaten. Ruostetilanteen kuitenkin itse henk.koht. katsoisin merkittävimmäksi kriteeriksi tuollaista hankkiessa.
Jos asuisin lähempänä, niin voisin jeesiä tuon yksilön tarkemmassa tutkimisessa.. vaan kun oon täällä susirajalla.
Edit: Ja jos asuisin lähempänä, ehdottaisin kimppaostosta... minua kiinnostaisi tuo varaosa-auto..

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
ota
se valorele irti sieltä sulakeboxista ja katso onko releen alla olevat liittimet/boxin pohja kuinka sulanut,eli sieltä johdot vielä eteenpäin...jos on
en ihmettele yhtään miksi nettiautooooooonnnn...
en ihmettele yhtään miksi nettiautooooooonnnn...
Re: Apua kaivataan
Lamppujen kannat ehkä sulaneet. Oli ainakin mulla kummassakin satkussa tuommosta vikaa. Tosin oli pystäreitä, joten en tiedä noista viistokeulojen valoista. Tai sitten johto sulanut/poikki jostain, oli sellaistakin vikaa. Ei muuta kun uudet polttimon kannat tai jos on tuo jälkimmäinen vika niin uutta piuhaa vaan..andrelinoge kirjoitti:etuvalot pimeät..