Tuohon sytkän vidukseen uskon itsekkin. Nyt kun 3nnen kerran uudet öljyt koneessa ja syttökin kohdistettu, rupeaa olemaan kaikki kohdallaan.
Ensimmäisellä startilla (silloinkun räki) niin kävi aivan hirvee kilkatus, eikä loppunu millään. Venttiili koppa auki, hmm öljyä näyttää olevan. Nopea sormenpää analyysi osoitti että siellä oli edelleenkin VETTÄ. Aika reilustikkin seassa. Ruiskulla imin öljyvesi töhnät pois kannesta, ja ropusta tyhjensin alakerran.
Uudet öljyt sisään. (2os öljytkin oli vielä "beiliissin näköstä") Jopas hiljeni

, ja loppu se öljytikun reijästä käryäminenkin. 200km niillä öljyillä ja uudet öljyt ja filtteri. Nyt pelaa kun unelma.
Ei naksu, ei röpötä, ei savuta, ja vääntöökin löytyy.
Tosin se eka startti... oli pelottava:
Hirvee kilkatus, tajuton röpötys, valkosta usvaa työntää putkesta, öljyntäyttöputkesta hirvee käry ja pakosarja savussa..... Kyllä pelotti
öljyntäytöputken käry olikin vain vesihöyryä joka lähti kuumenneesta öljystä. Valkoinen usva putkesta oli vesihöyryä joka lähti putkeen jääneestä vedestä.
Hyvin toimii nytten. Kiittii kaikille jeesanneille

<3