Yksi vaimentaja enemmän. Paremmat verhoilut takakontissa. 99:iin laitoin OGsatkun kumi/vaahtomuovi äänieristeet lattiaan ja kyllä muuttu äänet.lefa42 kirjoitti:Mikäs sen muuten tekee, että 99:ssä on ihan eri pakoäänimaailma kuin satkussa, onko putkistoissa niin paljon eroa?
Putkessa ilotulitusta moottorijarrutuksessa (kaasari 99)
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Mulla sama ongelmaa 99 -84:ssa. Päätin peruskunnostaa kaasarin ja "ruumiinavauksessa" paljastui, että hidastusventtiilin kalvo oli atomeina (eli se mötikkä kaasuläpän akselin kyljessä). Rikastimen kalvo oli ehjä. Kalvo on järjettömän kallis (38 e + tiivisteet) Saabin varaosatiskillä, joten jotkut ovat kuulemma ratkaisseet pulman umpitiivisteellä. En ole vielä ehtinyt kiinnittää kaasaria autoon, joten 100% takuuta diagnoosista ei ole.
#1825
V***o V60 T4 Momentum aut. -20
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3T -05, 9-5 Aero -05
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x1 (ja V***oja)
V***o V60 T4 Momentum aut. -20
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3T -05, 9-5 Aero -05
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x1 (ja V***oja)