900T katoamistemppu
900T katoamistemppu
Niin siinä sitten kävi, 900 turbo -85 , Magnetan (?) ruskea, hävisi jälkiä jättämättä. Nimittäin kesämökkinaapuriltani, joka jätti auton parkkipaikalle HginMaunulassa, ja kun viikon kuluttua tuli niin ei edes öljyläikkää ollut paikalla. Viikkoja on kulunut eikä mistään mitään ole ilmaantunut. Ei se mikään huippuauto ollut, mutta turhan paljon meni uusittujakin osia. Eli siis kysyntää on.
tehkää ny ihmeessä jotain virityksiä tonne turvapuolellekin, ettei toi raskaasti tuunattu ja peruskunnostettu mutta vakuutuksessa täysin aliarvostettu saapas lähde ihan ostarireissulla omille teilleen.
jos konttaa 100 timmee niin kantsii pari timmee sijoittaa jo sillekin puolelle, ja nimenomaan ennen sitä 100 : a timmee.
Virtsalukotkin on usein kuin bordellin ovissa, sinne käy mikä kapula tahansa:), ei sit oo ihme ku houkutusta on käyttää turbo- raitsikkana.
Ja halvempi rikemaksu kait siinä on kiinnijäädessäkin kuin VR: llä tai HKL: llä tai yleensä missään, ja parkkisakotkaan ei sillon päätä huimaa., ja mainekin karttuu.
jos konttaa 100 timmee niin kantsii pari timmee sijoittaa jo sillekin puolelle, ja nimenomaan ennen sitä 100 : a timmee.
Virtsalukotkin on usein kuin bordellin ovissa, sinne käy mikä kapula tahansa:), ei sit oo ihme ku houkutusta on käyttää turbo- raitsikkana.
Ja halvempi rikemaksu kait siinä on kiinnijäädessäkin kuin VR: llä tai HKL: llä tai yleensä missään, ja parkkisakotkaan ei sillon päätä huimaa., ja mainekin karttuu.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Taitaa nuo ratti-poljin-kapulat olla aika heikkoja hidasteitakin, toki ehkä huviajelijoita vähentää. Mutta ammattimiehelle eivät ilmeisesti mikään este. Itse ihmettelen että miten onnistuvat jos tuon kapulan lukkomekanismi on hyvä eikä rattiakaan pysty irroittamaan.
Mutta älkää prkl alkako tässä tai missään muussakaan ketjussa selittämään miten noista pääsee ohi
(Minä en halua sitä tietää, enkä halua että kukaan mukaan tietää
)
Häly ja lisäksi sopiva itse kehitelty ajonesto varmaan aika hyviä keinoja auton varastamisen estämiseksi. Ja niitäkään kikkoja ei kannata täällä paljastaa. Yleisesti ohjeena, jonkun käynnistymiseen tai liikkumiseen vaikuttavan paikan sabotointi/osan ottaminen mukaan.
Mutta älkää prkl alkako tässä tai missään muussakaan ketjussa selittämään miten noista pääsee ohi


Häly ja lisäksi sopiva itse kehitelty ajonesto varmaan aika hyviä keinoja auton varastamisen estämiseksi. Ja niitäkään kikkoja ei kannata täällä paljastaa. Yleisesti ohjeena, jonkun käynnistymiseen tai liikkumiseen vaikuttavan paikan sabotointi/osan ottaminen mukaan.
Niin, eivät varmastikaan ole mitään ylipääsemättömiä esteitä, mutta vanhan satkun viejälle saattaa hyvinkin esteenä riittää..
Kaikkihan riippuu auton arvosta. Ei kovin monia kiinnosta sijoittaa muutaman satasen arvoiseen autoon saman verran hälyttimeen. Eikä se kannatakaan. Toisin sitten esim. omassa -84 Aerossa, siinähän häly on itsestäänselvyys.

Minua rupeaa pikkuhiljaa kyrsiin täällä palstalla "parinsadan" autoista puhuminen. Ei kannata laittaa hälytintä parinsadan pirssiin , jne...
Auton myynti ja käyttö ja tunnearvo on kaikki eri "hintaluokkaa".
Jos jollain on TODELLAKIN 200 euron pirssi ( kAIKKI ARVOT, TUNNE, KÄYTTÖ JNE.), niin ei se hirveesti kyrsi jos se viedään, päinvastoin, pääsipä eroon siitäkin kompostista.
Itelläkin on -87 OG 900 ja ostan siihen parhaat renkaat mitä saa, en laita pinnoitettuja paskoja , pidän autoa kunnossa ja siistinä, kuin uudempaakin jne. ja todellinen myyntiarvo olisi varmaankin juuri tuon rengassatsin verran....
Kenellä kävisi mielessäkään laittaa lahoon paskaan, tosi pommiin, jotain 400 euron hälytintä....
-84 Aeroakin kun tarjoaa liikkeisiin niin saa maksaa että ottavat vastaan , se on vanha "turbosaappi" myyjille
Karu tosiasia.
Vakuutusyhtiölle sama juttu. Joku ajaa sun etulokarin ruttuun niin lunastukseen menee, ku ei oo "listaarvoa".
Mutta siitä maksaa ?????euroa sellainen joka ymmärtää ja arvostaa merkkiä jne.
ja siinä satasen koslassa on kalliimpi hälytin.....monen mielestä.
Isäukko ruttas kuukausi sitte -89 900 i 16v. aj.n.140 tkm. ja meni etulokari ja konepelti ruttuun, niin ois mennyt lunastukseen ,jos ei ois ottanut kertakorvausta.. xxxx euroa, millä sai tuliterän etulokarin ja konepellin, uudet nokian nrhi;t,maalauksen , ym.ja jäikin... Sai kun tietää mitä sanoa ... mutta mikä on listahinta , ei varmaankaan mitään...

Auton myynti ja käyttö ja tunnearvo on kaikki eri "hintaluokkaa".
Jos jollain on TODELLAKIN 200 euron pirssi ( kAIKKI ARVOT, TUNNE, KÄYTTÖ JNE.), niin ei se hirveesti kyrsi jos se viedään, päinvastoin, pääsipä eroon siitäkin kompostista.
Itelläkin on -87 OG 900 ja ostan siihen parhaat renkaat mitä saa, en laita pinnoitettuja paskoja , pidän autoa kunnossa ja siistinä, kuin uudempaakin jne. ja todellinen myyntiarvo olisi varmaankin juuri tuon rengassatsin verran....
Kenellä kävisi mielessäkään laittaa lahoon paskaan, tosi pommiin, jotain 400 euron hälytintä....
-84 Aeroakin kun tarjoaa liikkeisiin niin saa maksaa että ottavat vastaan , se on vanha "turbosaappi" myyjille

Vakuutusyhtiölle sama juttu. Joku ajaa sun etulokarin ruttuun niin lunastukseen menee, ku ei oo "listaarvoa".
Mutta siitä maksaa ?????euroa sellainen joka ymmärtää ja arvostaa merkkiä jne.
ja siinä satasen koslassa on kalliimpi hälytin.....monen mielestä.
Isäukko ruttas kuukausi sitte -89 900 i 16v. aj.n.140 tkm. ja meni etulokari ja konepelti ruttuun, niin ois mennyt lunastukseen ,jos ei ois ottanut kertakorvausta.. xxxx euroa, millä sai tuliterän etulokarin ja konepellin, uudet nokian nrhi;t,maalauksen , ym.ja jäikin... Sai kun tietää mitä sanoa ... mutta mikä on listahinta , ei varmaankaan mitään...
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Niin ja kaikissa autoissa meillä on kunnon varkaudenestot ja hälyttimet , oli ne autot minkähintaisia tahansa.
Kaikki ne työtunnit ja tunnearvo... käyttöarvosta puhumattakaan.

Kaikki ne työtunnit ja tunnearvo... käyttöarvosta puhumattakaan.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147