Miten irti alapallo nivele?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
hiphop
"Aero"

Miten irti alapallo nivele?

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Johan myrkyn lykkäsi, pitäisi saada irti alapallo nivel. Niin pitkälle että mutterin saa aukio ok, mutta miten sen saa tippumaan pois reiästä itse nivel. Soitin korjaamolle ja sanoivat että pieni napakka isku niin tippuu irti, mutta ei kyllä minun iskuista ole irronnut. Oli sitten napakka taikka mikä isku vaan. Onko kellä kokemusta tuosta irrottamisesta. Mistä hakkaa ja pitääkö renkaat olla tietyssä asennossa hakatessa.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No ei siinä mitään erikoista asentoa tarvii kaksi isoa vasaraa ,tai pikkulekaa ja siihen pallon silmään muutama isku putoaa kyllä , eli toinen vasara vastapuolelle niin kuin alaisemeksi , tälläi mulla on onnistunut kyllä.
jus
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
mestari
"Hölösuu"

ota

Viesti Kirjoittaja mestari »

onhan sulla sielä ylätukivarren ja rungon välissä muutama vanha 96:n jarrupala tai jotain tilkkeenä?.sit auto ylös ja pallo on jo melkein puoliksi irti. sit mutteria löysälle ja sitä pitää sitten lyödä eikä taputella,meinaan yksi kunnon isku lekalla silmukkaan niin jo pitäisi irrota.
hiphop
"Aero"

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Kiitos!
Johan irtosi, laitoin lekan pallonivelen alle ja toisella hakkasin niin että maa tärisi. Kyllä oli tiukilla. Toivottavasti ei toinen puoli yhtä tiukassa kun aika koittaa siihen kajota. Olisi se kunnon työkalu hyvä hankkia tuohon hommaan jos sattuu niin että ei pamauttaminen auta.
Mutta nautitaan nyt ensin vähäsen kun tämä puoli OK.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No hyvä juttu , et tuli kuntoon :lol:
Vastaa Viestiin