16-VALVE koneistus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kimmoisa
"Hölösuu"
Viestit: 1091
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:15
Paikkakunta: Suomi-Finland

16-VALVE koneistus

Viesti Kirjoittaja kimmoisa »

Joo tässä taas kyselen noiden venttiilinkumine tiimoilta.

Niin kun tuppaavat irtoamaan tuossa 2,1 16-VALVE koneessa.

Niin onko se siis mahdollista että kansi olisi koneistettu väärin, siis se kohta johon venttiilikumit tulevat kiinni olisi liian väljä? Tälläisenkin huhun olen kuullut.

Täytyy liimata kumit kiinni. Kumit ja liima on jo ostettu.
SAAB
saabt8
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: La Elo 23, 2003 19:31
Paikkakunta: Pori

Kumit

Viesti Kirjoittaja saabt8 »

Moikka!
Kyllä ne irtoilee muistakin 16v kansista. Liimaa ne vaikka jollakin Loctitella (en nyt muista tyyppiä) Itse liimasin Superepoxilla ja on pysynyt hyvin.
Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

MITÄH!!!!!
Pitääköne liimata!!!!!! :( 8O :) 8O
Omat oli kyllä tiukasti kiinni ja piti holkilla naputtaa paikalleen, mutta kuitenkin????
Vastaa Viestiin