Paniikkiostos...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
jaarli
"Tuplakaasari"

Paniikkiostos...

Viesti Kirjoittaja jaarli »

Muutamia viikoja metsästelin itselleni autoa talveksi, tavoitteena oli lähinnä löytää älyttömän halpa, leimattu viistoperä ysisatku, ja mielummin ruisku...
Tänään palattiin sitten kotiin vm. -87 satkun kanssa, mutta eipä ole viistoperä, oviakin vain kaksi, konepellin alla kaasari, ja vain nelipykäläinen laatikko... :( No, vilttihatulle karvahattu malli...
Joten suhtautukaa säälien, jos näätte näillä seuduilla hopeanvärisen tientukon: siellä jonon kärjessä on mies, joka myi unelmansa liian helpolla...
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Näitä sattuu...ei se omakaan ollut ehkä ihan sitä mitä tavoitteissa oli, mutta kun sopiva kohdalle sattuu, niin turha sitä on siinä vaiheessa enää siirtää. Oikeestaan vois sanoa samaa mun molempien saabien kohalla. Ekan käskin viedä kauppaan takasin (kun vanhemmat sitä muinoin tulivat töihin näyttään; syy oli korkeat kilometrit ja muutamat pikkuviat, ostivat kuitenkin), samoin kuin tämä uusin ei ihan täyttänyt niitä vaatimuksia joita alin perin halusin. Silti, kumpaakaan en ole päivääkään katunut, nykyiseen olen sangen tyytyväinen!!! :D
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

No mitäs hävettävää tuossa on? Idioottivarmaa perustekniikkaa, ja kyllä sillä 4v-lootalla hienosti kepittää kaasarinkin turvin, ja eipähän rupea vitonen ulvomaan :wink:

Ja ei tuolla voi olla tientukkona, itse ainakin aion kurkoilla koko talven 99:llä 4-vaihteisen turvin, Saabi se karvalakkimallikin on. :)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
900 I 16 Kat
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Ajelin itsekkin kolaroidun kaasarisatkun (200 km ) mutten kumminkaan ollut tientukkona.....Kyllä se kulkee kun painaa kaasua...Ja vaikka auto on 5 vaihteinen niin ajelin nelosella....helpottaakseni ohituksia....laiskahan se on verrattuna 16 tappiseen ruiskuun....
ghnomb
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja ghnomb »

Muutamia viikoja metsästelin itselleni autoa talveksi, tavoitteena oli lähinnä löytää älyttömän halpa, leimattu viistoperä ysisatku, ja mielummin ruisku...
Bongasin itse huutonetistä 1/2005 leimatun '89 satkun, 320tkm, 16v, kattoluukkua, keskuslukitusta 5D musta combi ja puoli huvikseen 220e huusin siitä. Nyt pitäisi sitten lähteä lunastamaan kärryä =) Jänskättää mikä pommi tuli haalittua. Mutta leimaa vielä hetkeksi riittää ja pajan takana on tilaa.
Vastaa Viestiin