Nonniin.. Ikivihreeni 99 -75 teki sen mitä olen vähiten odottanut, ei lähde käyntiin millään. Bensaa saa, samoin katkojan kärjille tulee virta, muta, mutta.
Onko kenties sanonut jakan pyöriä sopimuksen irti vaiko jakajan kansi, tosin se on melko uusi...
Onko ehdotuksia
Että tääkin tuli sitten nähtyä
#2466
ikivihreä on hiljaa
Puolivoittoa, jos jännite tulee kärjille asti. seuraavaksi voisit käsin pyörittää konetta siten, että kärjet ovat kiinni. Sitten, irroita puolalta jakajan kanteen tuleva korkeajännite johdin noin puolen sentin päähän kannesta tai muusta maapaikasta. Pyykkipoika on kätevä apuväline.
Sitten virrat päälle, avaa kärjet jollain eristävällä keksinnöllä, muovipintainen kuulakärkikynä on ihan hyvä. Jos kipinä roiskahtaa, homma on tähän asti kunnossa. Jos ei, tarkista kärkien kosketuspinnat, ja kärkisillan ja siltarungon välinen maadoitusjohdin. SE on sellaita punoskuparia.
Kun saat homman pelittään tähän asti, homman pitäisi jo pelittään. Kiukuttelun jatkuessa tsekkaa vielä, että solenoidin kupeesta tuleva alennusvastuksen ohittava naru on paikallaan. Senkin voi tosin ohittaa esim. johdolla akun plussalta puolan plussaan.
Yleisimmät käyntiinlähtöhäiriöiden syyt, kyllä löytyy katkojankärjistä. Öjjy kosketinpinnoissa in kipinälle myrkkyä.
Lopuksi tähän ei sitten jääkkään muita vaihtoehtoja, kuin kondensaattori, pyörijä ja jakajankansi. Tuli pitkä sepustus, toivottavasti saat autosi pian tulille.
Sitten virrat päälle, avaa kärjet jollain eristävällä keksinnöllä, muovipintainen kuulakärkikynä on ihan hyvä. Jos kipinä roiskahtaa, homma on tähän asti kunnossa. Jos ei, tarkista kärkien kosketuspinnat, ja kärkisillan ja siltarungon välinen maadoitusjohdin. SE on sellaita punoskuparia.
Kun saat homman pelittään tähän asti, homman pitäisi jo pelittään. Kiukuttelun jatkuessa tsekkaa vielä, että solenoidin kupeesta tuleva alennusvastuksen ohittava naru on paikallaan. Senkin voi tosin ohittaa esim. johdolla akun plussalta puolan plussaan.
Yleisimmät käyntiinlähtöhäiriöiden syyt, kyllä löytyy katkojankärjistä. Öjjy kosketinpinnoissa in kipinälle myrkkyä.
Lopuksi tähän ei sitten jääkkään muita vaihtoehtoja, kuin kondensaattori, pyörijä ja jakajankansi. Tuli pitkä sepustus, toivottavasti saat autosi pian tulille.
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
Hyviä neuvoja josta otan vaarin ja alankin heti miten ma. päivällä kunhan saan nää yövuorot lusittua ja vapaat alkaa...alkaa myös saabin käynti kuntoon projekti.
No, eipä tuo luulisi olevan mitään maata mullistavaa ja toivotonta korjaamista
Nyt vain kun sais tän alakulon pois. Alakulohan johtuu kun vanha ystävä ei toimi.
#2466
No, eipä tuo luulisi olevan mitään maata mullistavaa ja toivotonta korjaamista
Nyt vain kun sais tän alakulon pois. Alakulohan johtuu kun vanha ystävä ei toimi.
#2466