Ja taas pelittää

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
saab9975
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ti Huhti 12, 2005 07:14
Paikkakunta: Tampere

Ja taas pelittää

Viesti Kirjoittaja saab9975 »

No niin, hyvien neuvojen ja ohjeiden turvin ikivihreäni 99 -75 jälleen hyvrrää iloisesti. Saabini sai purkaamplta vol*** vaihto puolan ja uuden pyöriän jakajaan. Eikä se sit muuta tarvinnukkaan :P

Onko muuten yleinenkin vika saabissa, että puola kuolee yllättäin?

#2466 :wink:
stara
"Hölösuu"
Viestit: 2294
Liittynyt: Pe Elo 20, 2004 21:48
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja stara »

filosofiaa:
kaikki kuoleminen on vimmatun yleistä ja aina yllättäen.
:o
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2083
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

niitä samoja puolia on ton ikäsissä autoissa aikamonissa et yhtä yleistä se niissä kans on.

vaikka itellä ei oo koskaan menny mistään puolaa rikkii niin vois sanoa et sen saa rikottua jos muut sytkä vehkeet ei oo kunnossa niin kuormittaa liikaa tai mikä pahinta kipinä ei pääse purkaantuun muualle kuin puolan sisälle niin varmaan on palanut. eli kun ei haluta auton käynnistyvän niin pitää ottaa puola virta piuha pois eikä puolan johtoa sillä silloin jos näin ei tehdä pääsee puolaan moottoria pyöritettäessä muodostumaan kipinä joka ei pääse pukaantumaan muualle kuin puolan sisälle.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Vastaa Viestiin