Kyselin tuossa jokin aika sitten tällä palstalla tuulettimien kytkimien valojen vaihtamisesta. Kiitos suuresta vastausryöpystä! Vika korjautui kuitenkin kätevästi ravistelemalla hieman sulakerasiaa .
Kysynpä tällä kertaa konelaudan äänekkään sirinän ja rätinän vaimennusmahdollisuuksista. Hyviä vinkkejä kaipailen.
Menopeli on 900i 16v2.1 -93 3d.
Itsellä kun hermo meni siihen kitinään ja räminään, niin ruiskuttelin synteettistä vaseliinia niiden kaiutin-/puhallinritilöiden ja itse kojelaudan väliin. Auttoi aika paljon.
Vaseliiniä oon tonnarissa käyttänyt. Toimii ainakin pari kuukautta. Sillon kun vielä satkun omistin (vm. 1985) hoitelin kitinät nyrkillä. Oli vaan aika toivotonta talvella. Kun yhden kitinän sai pois, tuli kaksi uutta tilalle.
Ite olen liimannut 1mm mustaa askarteluhuopaa kojetaulun etupanelin ja itse rungon väliseen pintaan ja muuallekkin missä voi muovit hangata toisiinsa rungon elämisen ja lämpölaajenemisen seurauksena. Siinä yksi syymiksi saabini ei kitise , natise ja sirise.. Kokeilkaa ! Sentin levyistä suikkua ja pikaliimalla tai tixo- kontakti tuubiliimalla kiinni ja kädentaidoista kiinni kuin siistin saa.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä-- ----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm --- ---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147