Viritystä/tuunausta

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
TurboRuuvi^^
"Tuplakaasari"
Viestit: 91
Liittynyt: La Touko 07, 2005 15:03
Paikkakunta: Korvessa :)

Viritystä/tuunausta

Viesti Kirjoittaja TurboRuuvi^^ »

Mites kannattais alkaa halvalla/helpolla tuunaamaan tai virittämään -86 900i:tä?
-Saab 900i 16 -92
-Saab 900 -86 R.I.P

Think your head, don`t your ass.
--SAAB--
Avatar
Haikara
"Hirsch"
Viestit: 755
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 10:53
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Kromatut venttiilinhatut 3EUR/satsi. :lol: :lol: :lol:
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Eipä noita vapareita paljon viritellä. Tästäkin ollut niin monta kertaa juttua.

Kansi muotoiluun, kireemmät nokat. Sytkä kuntoon, sillä pääsee jo pitkälle ;)

Suosiolla vaan turbottamaan tai turbosatkun ostoon.

Tuning, niin mikä kori malli on kyseessä?

Airflow -sarja hakuseen, oli sitten 2/3 tai 4/5 -ovinen.
Madallusarja, aluvanteet. Eikös tolla jo saada paljon aikaan.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Moottoria herkemmäksi, alusta jäykäksi ja hyvät renkaat.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Jos on Compi mallinen niin itse tein verkotetut ilmanottoritilät. 8)
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Vastaa Viestiin