900i 2,0 16v omistajilta odotetaan vinkkejä!!!
900i 2,0 16v omistajilta odotetaan vinkkejä!!!
Pitääkö i16v 89vm virtojen päälle laiton yhteydessä kuulua surahdus bensapumpulta ??? 8v mallissa surahtaa ainakin. Rele viallinen??
Kyseisessä autossa ongelmana pitkä startti.... Takaiskuventtiili vaihdettu suodattimet ja pumppu myös.
Kyseisessä autossa ongelmana pitkä startti.... Takaiskuventtiili vaihdettu suodattimet ja pumppu myös.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Ei kuulu surahdusta, pumppu rupeaa pumppaan bensaa , vasta startatessa , sikisi pitkä startti.
Just kyselin samaa ja näin mulle vastattiin.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=28299
Just kyselin samaa ja näin mulle vastattiin.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=28299
Hä? Eikö se nostakaan painetta, kun virrat laittaa päälle?Reetu kirjoitti:pumppu rupeaa pumppaan bensaa vasta startatessa
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
Näin on, Lucas herättää bensapumpun jo sytytysvirroista (kuten 8v k-jet) mutta LH-jet vasta startatessa. Varsinainen starttauksen pituus sitten riippuu monista tekijöistä, kuten esimerkiksi siitä miten hyvin bensanpaineet järjestelmässä pysyy sammutuksen jälkeen tai siitä onko pyörittämässä vanhanmallinen startti vai uusi alennusvaihteellinen jne.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Joskushan noihin LH-jetteihin tulee sellainenkin vika, ettei se kytke bensapumppua alkuunkaan. Tämmöstä huhua olen kuullut (en vain muista sitä missä LH:n versiossa tuo tyyppivika on), että se asettuu yksinkertaisuudessaan asentamalla vanhanmallisen bensapumpun releen, joka surauttaa pumppua virrat kytkiessä ja haistelee sytytyksestä, pyöriikö moottori.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Olisiko käynyt perinteiset ja takaiskuventtiili väärässä letkussa? Itsellä alkoi pumpun vaihdon jälkeen starttailut venymään, uutta takaiskuventtiiliä niin jopas. Siis pitkä vieteri (+3 sekuntia) ei todellakaan ole ominaisuus.
Lisätään vielä että pumppu ei tosiaan kuulu surahtaa niinkuin k-jetissä.
Lisätään vielä että pumppu ei tosiaan kuulu surahtaa niinkuin k-jetissä.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74