Virranjakaja OG900S:ään

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Virranjakaja OG900S:ään

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Pitääkö olla juuri ässästä virranjakaja vai käykö jostain muusta OG900S:ään?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Eikös muissa 16v-koneissa ole EZK-sytytys, S:ssä taas virranjakajassa olevaan hall-anturiin perustuva?

Poikkeuksena ehkä varhaiset 16v-turbot?
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7686
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Kaikissa T16 on sama jakaja.
Myös tonnareissa ennen DI:tä löytyy.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Right. Pitääpä käydä rommarilta kyseleen täällä jakajaa, kun velipoika ei löytänyt Roista.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Poikkeuksia ei ole, kaikissa 16v turboissa (myös tonnarit joissa ei DI:tä, ässät, ja vanhat) on sama virranjakaja. Tai no sellainen minimaalinen ero on, että hall-anturin liitin on erinäköinen vanhemmissa, ei pitäisi tuottaa kenellekkään ongelmaa sen vaihtaminen. :)
Vapareissa on sitten EZK.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

nojopas, muistin *hiukan* väärin :oops:
Vastaa Viestiin