Lämppäri polttaa sulakkeita
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 97
- Liittynyt: La Maalis 13, 2004 20:09
- Paikkakunta: Kemi
Lämppäri polttaa sulakkeita
Og satkussa tämmöinen onkelma, lämppärin sulake palaa tämän tästä. Onko kellään mitään mullistavia ideoita vai alanko suoraan vaihtamaan puhaltimen moottorin?
Lisäkysymyksenä voisin heittää, notta miten se olis helpoin vaihtaa se moottori? Ylä- vai alakautta? Purkamistahan siinä on tietenkin edessä väkisinkin aivan mahdoton määrä.
Lisäkysymyksenä voisin heittää, notta miten se olis helpoin vaihtaa se moottori? Ylä- vai alakautta? Purkamistahan siinä on tietenkin edessä väkisinkin aivan mahdoton määrä.
#2535 Antti Perkkiö
Ei se kyllä alhaalta onnistu kun ruuvin kannat on ylöspäin.
Vaihto operaatio alkaa kojelauta pois tai ainakin taaksepäin että saa otettua välistä.
Vaihto operaatio alkaa kojelauta pois tai ainakin taaksepäin että saa otettua välistä.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Jos se sulake napsahtaa heti, voi olla että esivastuksen ylilämpösuoja on lauennut. Ei kai sitä flektiä muuten saa pois kuin kojelaudan irrottamalla? Hyvä että mahtuu muutenkaan siipipyörä tulemaan ulos sieltä tuulettimen kopasta, kun aukko on niin ahdas.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 97
- Liittynyt: La Maalis 13, 2004 20:09
- Paikkakunta: Kemi
-
- "Viggen"
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 22:28
- Paikkakunta: Ulvila
Sulake palaa
Sitä voisit kokeilla, että ota raitisilman suodatin pois ja koeta kurkotella kädellä puhaltimen siipeä sieltä konehuoneen puolelta.
Jos on jäykkä pyörimään niin moottori vaihtoon.
Mun Aerossa pyöri hyvin mutta kun yhdistin moottoriin suoraan
virran,(siis irroitin oman plusjohdon) selvisi että virta menee plussasta suoraan maihin.
Jos on jäykkä pyörimään niin moottori vaihtoon.
Mun Aerossa pyöri hyvin mutta kun yhdistin moottoriin suoraan
virran,(siis irroitin oman plusjohdon) selvisi että virta menee plussasta suoraan maihin.
Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Pihasta löytyy kaverin entinen palanut Saab missä 30A sulakkeilla rupes kestään se sulake mutta...
Vaihda se moottori jos et halua polttaa autoa. Se että sulake ei kestä on merkki siitä että siellä on jotain vikaa ja se sulake on juuri sitä varten ettei se auto pala tms. Voihan olla että johtokin ottaa runkoon ja se polttaa sulaketta mutta 99% vika on moottorissa tms.
Vaihda se moottori jos et halua polttaa autoa. Se että sulake ei kestä on merkki siitä että siellä on jotain vikaa ja se sulake on juuri sitä varten ettei se auto pala tms. Voihan olla että johtokin ottaa runkoon ja se polttaa sulaketta mutta 99% vika on moottorissa tms.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Kuullostaa kovin tutulta, velipoika poltti yhden saabin juurikin tuolla tavalla. 30A sulake kesti, kun ei laittanut puhallinta täysille. Kunnes sitten eräänä päivänä...toms kirjoitti:Pihasta löytyy kaverin entinen palanut Saab missä 30A sulakkeilla rupes kestään se sulake mutta...
Vaihda se moottori jos et halua polttaa autoa. Se että sulake ei kestä on merkki siitä että siellä on jotain vikaa ja se sulake on juuri sitä varten ettei se auto pala tms. Voihan olla että johtokin ottaa runkoon ja se polttaa sulaketta mutta 99% vika on moottorissa tms.
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
9000 CDE 2,3lpt 1996
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 97
- Liittynyt: La Maalis 13, 2004 20:09
- Paikkakunta: Kemi