No, kyllähän tuo 250hv (todellista?) on hiukan enemmän kuin 185hv, millä tehtaan omalla virityssarjalla pääsee tai 175hv joka on T16-vakioteho (ilman kattia). Enemmän sitä laatikkoa rikkoo kiusaaminen isoilla vaihteilla pienillä kierroksilla, esim. painaa kaasun pohjaan 5.vaihteella ja pitää sen siellä ihmetellen kuinka hyvin menee paineet punaiselle..ei ei. Jos pakko on edetä kovaa, niin kyllä laatikko kestää kierroksia paremmin kuin vääntöä - itse asiassa se jopa toimii parhaiten kunnon kaasutuksella.
Ollaan muuten virityksen ytimessä. Mitä sillä lisäteholla tekee, jos a) voimansiirto ei kestä tai b) alusta ei ole extravoiman tasalla. Lähes 43% suurempi teho kuin vakiossa ei lupaa hyvää. Itse olen tyytyväinen ihan 175 hevosvoimaankin, laatikko kestää vaikka tulisin hulluksi ja kaasu olisi pohjassa jatkuvasti.
Onnea jatkamallanne tiellä, kaikille
P.S. Niin..eihän sitä ole poltettu kumia tai otettu liikennevalokisaa? Eihän?!