nurkista löytyy satku b-turbolla (loota rikki, toisessa lootassa perä pitää ääntä) ja h-turbotekniikka löytyy myös (laatikot 4v 1981 tai 5v 1988). ja onhan tuo ässän tekniikkakin käynyt mielessä mutta se pitäisi jostain sitten ostaa.
ihan vakiotehoihin ei ole tarkoitus tyytyä, ainakin 180 hp olisi tavoitteena ja vääntö alkaen alhaalta. no ässän mylly on helppo piristää vaan tekniikan sovittaminen on oma työnsä kuten myös tietysti 8v h-tekniikan. nopasta voisi ottaa tulipellin muutosta vaativat kohdat.
autoon on myös tarkoitus laittaa ohjaustehostin kunhan jostain löytyy 99:n hammastanko.
jotenkin tuo "alkuperäinen" b-tekniikkakin viehättää, olisi varmaan helpoin ratkaisu. onkos se jotenkin huonompi h-moottoria, vesipumppu ainakin on yksi ongelmakohta niissä. mites alavääntö? ja mitenkäs sen virittäminen ja esim. välitysten vaihtaminen lootasta. ic? aps? perän vaihtaminen tuohon muuten hyvään lootaan?
toisaalta kunnon sleeper syntyisi t16 tekniikalla.
lupa-asiat on kunnossa kaikilla vaihtoehdoilla, tietysti piristämistä lukuunottamatta. autolla ajetaan tietysti vain suljetuilla tieosuuksilla

ajatuksia???