
Onko..
Onko..
..-78 käyttöönotettu "SAAB 5D MULTI COUPE 900 GLS-TM/2520" alkuperäinen turbo..? 

Ei, vaan tuplakaasari GLs. Teit ilmeisesti kyselyn tuosta nettiauton -79 turbosta kuten minäkin pari viikkoa sitten.
Siitä oli täällä ihan topiccikin joskus.
Eli ei ole kyseinen auto alkup. turbo, mutta spekulaatiota oli että se olisi kohtuu varhain tehty korinvaihto (esim. kolariautosta) koska näyttää olevan turbon pisteosiltaan aikalailla täydellinen.

Eli ei ole kyseinen auto alkup. turbo, mutta spekulaatiota oli että se olisi kohtuu varhain tehty korinvaihto (esim. kolariautosta) koska näyttää olevan turbon pisteosiltaan aikalailla täydellinen.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Saabin sen aikaisesta VIN-koodista peräisin nuo merkinnät. Veikkaisin että tulevat sanoista C = carburettor, T = twin carburettor.
Noita on joskus hauska arvuutella mistä tulevat. Myöhempien vuosimallien ruiskujen I on tietysti injection, mutta vanhemmissa se oli J, oiskohan Jetronic.. Turbo taas tuolloin alkuun S (mistähän lie; snurra, sport?
).
Noita on joskus hauska arvuutella mistä tulevat. Myöhempien vuosimallien ruiskujen I on tietysti injection, mutta vanhemmissa se oli J, oiskohan Jetronic.. Turbo taas tuolloin alkuun S (mistähän lie; snurra, sport?

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Stressfläkt..??jcarlson kirjoitti:Saabin sen aikaisesta VIN-koodista peräisin nuo merkinnät. Veikkaisin että tulevat sanoista C = carburettor, T = twin carburettor.
Noita on joskus hauska arvuutella mistä tulevat. Myöhempien vuosimallien ruiskujen I on tietysti injection, mutta vanhemmissa se oli J, oiskohan Jetronic.. Turbo taas tuolloin alkuun S (mistähän lie; snurra, sport?).

Supercharger?jcarlson kirjoitti: Noita on joskus hauska arvuutella mistä tulevat. Myöhempien vuosimallien ruiskujen I on tietysti injection, mutta vanhemmissa se oli J, oiskohan Jetronic.. Turbo taas tuolloin alkuun S (mistähän lie; snurra, sport?).
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
herneet pois nenästä, ei me robotteja olla (= ei nähdä kaikkia asioita) ja asioita ei kannata ottaa niin henkilökohtaisesti.Hartikainen kirjoitti:Kummako jus tai luca , ei ole puuttunut sun otsikkoosi , mun "mitenkä on" oli huono ilmeiseti "onko" on parempi . Ihmellistä!!
mutta olet kyllä asian ytimessä, tämän viestin otsikko ei ole yhtään parempi kuin "mitenkä on". kuinka viihtyisä paikka foorumi olisi jos kaikki otsikot olisi vastaanvanlaisia?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Elä nyt ole katkera, sinulle ilmaistiin vain "otsikkosi on huono.", ja muistaakseni sen lisäksi kerrottiin myös vastaus kysymykseesi. Älä vedä herneitä moisesta, se oli vain huomautus, ja eiköhän netti ole niin pullollaan huonoja otsikoita, ettei kukaan ehdi kaikkiin puuttua.Hartikainen kirjoitti:Kummako jus tai luca , ei ole puuttunut sun otsikkoosi , mun "mitenkä on" oli huono ilmeiseti "onko" on parempi . Ihmellistä!!

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI