Tonnarin jarrut OGsatkuun
Tonnarin jarrut OGsatkuun
Muuan aika sitten oli linkkiä ja vinkkiä siitä miten saa tonnarin eli isommat jarrut OGsatkuun. Onko kukaan sitä tehny ja jos on niin pistäkkö brieffiä miten meni?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tuotapa vois alkaa suunnitteleen sitten tuohon Turboon.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
tonnarin jarrut
Tein tommosen konversion viime keväänä. Tuli sitten laitettua sen verran paljon uutta osaa, että samalla rahalla sinne olis menny ne
Seat Cupran brembot. Seatin bremboissa tietty on miinuksena alkup. 15" vannekoon sopimattomuus. Meinasin joskus tehdä aiheesta webisivun, mutta onpa jäänyt kiiressä. Tuolla on joku raakile aiheesta.
http://www.kolumbus.fi/travi/jarrut/
Ja kuva lopputuloksesta
http://www.kolumbus.fi/jarrut/jarrut_valmis.jpg
Pitoa kyllä tuli lisää roimasti, poljinvoimaa tarvitsee paljon vähemmän
kuin aikaisemmin.
Seat Cupran brembot. Seatin bremboissa tietty on miinuksena alkup. 15" vannekoon sopimattomuus. Meinasin joskus tehdä aiheesta webisivun, mutta onpa jäänyt kiiressä. Tuolla on joku raakile aiheesta.
http://www.kolumbus.fi/travi/jarrut/
Ja kuva lopputuloksesta
http://www.kolumbus.fi/jarrut/jarrut_valmis.jpg
Pitoa kyllä tuli lisää roimasti, poljinvoimaa tarvitsee paljon vähemmän
kuin aikaisemmin.
9-5 Aero Wagon 2002
Jep jep. Tuossahan oli näppärästi kuvia ja infoa, kiitos ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: tonnarin jarrut
jälkimmäinen linkki toimii vasta pienellä korjailulla:Travi kirjoitti: Tuolla on joku raakile aiheesta.
http://www.kolumbus.fi/travi/jarrut/
Ja kuva lopputuloksesta
http://www.kolumbus.fi/jarrut/jarrut_valmis.jpg
http://www.kolumbus.fi/travi/jarrut/jarrut_valmis.jpg
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Ymmärsinkö mä nyt jotain väärin kun olen käsittänyt, että -88 eteenpäin on satkuissa samat jarrut kuin tontuissa? Tuosta englanninkielisestä linkistä pääsin ainakin siihen käsitykseen ja muistelisin jostain aikaisemminkin kuulleeni saman
http://www.twinsaabs.com/brakes/9000_brakes.html
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
http://www.twinsaabs.com/brakes/9000_brakes.html
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Mistä mallista nuo sitten on? Ja noihan on isommat kuin satkun jarrut '88 eteenpäin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Satkun etujarrut ,tunnistus esim satulan liut erilaiset(valmistaja) Ate lucas. .En kyllä tiedä missä vm nuo vaihtuu.
Takajarrusatulat tontussa aina samat.
Takajarrusatulat tontussa aina samat.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015