alatukivarren pultti

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7686
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

alatukivarren pultti

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Meni tuossa vetoakseltunneliirempassa alatukivartta irroittaessa yksi pultti poikki.
Tuon sai kyllä siitä "kehysraudasta" irti mutta nyt tarttis löytää uusi tilalle.

Purkuautoja kyllä löytyy mutta jos tuon saa helpolla ja kohtuuhinnalla uuden niin sellaisen voisi hommata kun näköjään puoli keulaa joutuu muutenkin pellittään uusiks. :)
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja toms »

Eihän se oo kuin varaosaautosta mutteri irti pohjanpuolelta tukivarresta ja napakka isku lekalla päähän niin se lentää irti jonnekkin konehuoneen sokkeloihin. Ei taida saada uusia irtona enään / kellään.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7686
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

toms kirjoitti:Eihän se oo kuin varaosaautosta mutteri irti pohjanpuolelta tukivarresta ja napakka isku lekalla päähän niin se lentää irti jonnekkin konehuoneen sokkeloihin. Ei taida saada uusia irtona enään / kellään.
Vanhaa olisin ollu ittekin heti irroittamassa mutta epäilyttää että pitkääkö
boorit enää tuon jälkeen.

Mutta tuohon on tyytyminen, nyt kun ohjausvaihde on irti niin läpipulttia pystynee pitään vastaan. Käytetystä orkiksesta en olis niin varma.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja toms »

Kyllä boorit pitää vanhassa pultissakin. Ei tartte pitää vastaan kun lyö sen uuden käytetyn pultin jo valmiiksi reikään kiinni. Kun on joskus tinannut niitä vetaritunneleita niin oon ottanut nuo tukivattenkiinnikkeet irti juuri mainitesemallani tavalla eli lyömällä pultit irti ja myöhemmin takas. Hyvin on onnistunut.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Vastaa Viestiin