Taas tuli leima 321tkm ajetulle OGsatkulle (´89 16V) vain etujarruissa 5% heitto, muut 0% ja päästöt selvästi alle sallittujen.
Inssi totes että "jos ajossa pidetään ja huolletaan niin nää on tylsää katsastettavaa..." Voisiko tuon paremmin sanoa, enkä edes tuntenut koko heppua.
Katsastaminen tylsää puuhaa
Katsastaminen tylsää puuhaa
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Hienoa, onnittelut!
Itsekin havainnut, että käsijarrut, jotka ovat olleet murheenkryyni, että kun sitä vaan muistaa käyttää jatkuvasti, niin pysyy paremmin kunnossa. Heti tuli ongelmia, kun 99:n käsijarru meinas jumittaa viime talvena ja siten alitajuntaisesti vältin sen käyttämistä, niin katsastuksessa huomauttivat. Sitten uusintakatsastukseen en tehnyt muuta, kuin kaksi viikkoa päivittäistä käsijarrun käyttöä ja saatoin todeta, että käsijarruhan pitää. Ja niin sanoi inssikin.
Tietty se aina vähän jännittää, mutta pitää ottaa silleen, että "ahaa, sieltä nivelestähän se napse sitten kuuluikin, että hyvä kun huomasit, niin tiedänpä vaihtaa"
Itsekin havainnut, että käsijarrut, jotka ovat olleet murheenkryyni, että kun sitä vaan muistaa käyttää jatkuvasti, niin pysyy paremmin kunnossa. Heti tuli ongelmia, kun 99:n käsijarru meinas jumittaa viime talvena ja siten alitajuntaisesti vältin sen käyttämistä, niin katsastuksessa huomauttivat. Sitten uusintakatsastukseen en tehnyt muuta, kuin kaksi viikkoa päivittäistä käsijarrun käyttöä ja saatoin todeta, että käsijarruhan pitää. Ja niin sanoi inssikin.
Tietty se aina vähän jännittää, mutta pitää ottaa silleen, että "ahaa, sieltä nivelestähän se napse sitten kuuluikin, että hyvä kun huomasit, niin tiedänpä vaihtaa"
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Saas nähdä onko katsastussetän ilme , kunhan vien 99cc:n leimalle. Satkun kanssahan se oli lähinä äimänä siellä auton alla, kun olin korjannut sen vetaritunnelin. Samoin auto oli pesty ja sisältäkin siisti. Kokonaisuuskin voi vaikuttaa katsastusmiehen alitajuntaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Varmasti vaikuttaa, itse kun vein 99:ä rekisteröintikatsastukseen, olin sitä ennen puunannut viimeisen päälle sisältä ja päältä. Konttorin pihassa katsastusmies haki penkille suojuksen, ja kirosi, kun oli tarhinut vaatteensa edellisen auton kanssa, sitten katseli ympärilleen ja ihmetteli, kun ei edes karkkipaperia löydy mistään.Mertmi kirjoitti:Saas nähdä onko katsastussetän ilme , kunhan vien 99cc:n leimalle. Satkun kanssahan se oli lähinä äimänä siellä auton alla, kun olin korjannut sen vetaritunnelin. Samoin auto oli pesty ja sisältäkin siisti. Kokonaisuuskin voi vaikuttaa katsastusmiehen alitajuntaan.
Eikä siinä kyllä ollut mitään huomautettavaakaan, kilvet tuli ja ryystimpä vielä tapani mukaan kahvin konttorilla.
Edit: tuo satku sitten taas olikin jälkitarkastuskäynnillä hieman sotkuinen, sentti kuraa joka puolella ja puoli omaisuutta autossa, peräluukku täynnä 99:n osia.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Missä on Yrjömäki kommentteineen? Välillä luulen, että katsastusmiehet on
huomannu sen, että hyvällä saa enemmän kuin pahalla. Tarjoovat kahvia ja kehuvat autoja, melkein säälittelevät että "voi upeeta saabia kun on paha ruostepeikko syöny vetaritunneliin reiän, tuuppa ittekkin kattomaan. No, pellillähän siitä selviää, muuten on ihan ygönen."
Ollaan sit yhdessä yhtä mieltä ja vihasia ruostepeikolle
huomannu sen, että hyvällä saa enemmän kuin pahalla. Tarjoovat kahvia ja kehuvat autoja, melkein säälittelevät että "voi upeeta saabia kun on paha ruostepeikko syöny vetaritunneliin reiän, tuuppa ittekkin kattomaan. No, pellillähän siitä selviää, muuten on ihan ygönen."
Ollaan sit yhdessä yhtä mieltä ja vihasia ruostepeikolle
Saab Suomesta - hyviä autoja
99 GL5speed -84 (viimeinen tuplisvuosi)
900i kat -89 (-90 malli)
# 1329
99 GL5speed -84 (viimeinen tuplisvuosi)
900i kat -89 (-90 malli)
# 1329