Kyllä lähtee 900..???
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Kyllä lähtee 900..???
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Buickin vai Roverin kasi ? Pitäis passata Roverin kone saabin loovaan muuten suoraan .... Pitäiskö ruveta kokeileen... KYLLÄ LÄHTEE !
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Ohhoh.
Ei kyllä, ei ne aikaisemmatkaan etuveto + V8 -kokeilut ole kovin hedelmällisiä olleet. Tuosta voi kyllä tehdä mitä mielenkiintoisimpia kokeiluja, jos on ylimääräinen Roverin kasi nurkissa. Eikös se yks jannu ollu tehny Escort Express -koppimoposta juuri Toronadon voimansiirrolla takamoottorisen kiihdytysauton?
Eikös ne ole vähän niinku samaa lohkoa vai?toms kirjoitti:Buickin vai Roverin kasi ?
Ei kyllä, ei ne aikaisemmatkaan etuveto + V8 -kokeilut ole kovin hedelmällisiä olleet. Tuosta voi kyllä tehdä mitä mielenkiintoisimpia kokeiluja, jos on ylimääräinen Roverin kasi nurkissa. Eikös se yks jannu ollu tehny Escort Express -koppimoposta juuri Toronadon voimansiirrolla takamoottorisen kiihdytysauton?
Olen aiemminkin mainostanut täällä lähiseudulla katukäyttöön rakennettua pyöreäkoppaista takaveto Escorttia, johon on asennettu Roverin V8 ja alusta muutettu nelivedoksi!
Ihan sleeperin näköinen, maavara ja rengaskoko hiukan antaa osviittaa sekä koneen höpinät!
Ihan sleeperin näköinen, maavara ja rengaskoko hiukan antaa osviittaa sekä koneen höpinät!
96-76 avo 2,0V6, ajossa kesät
900S Airflow -84, telakalla
9-5 2,3t -02, ka
900 i16 -91,
900 T-16 Aut Cabriolet -87, silmäterä
#425
900S Airflow -84, telakalla
9-5 2,3t -02, ka
900 i16 -91,
900 T-16 Aut Cabriolet -87, silmäterä
#425
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Taitaapi olla aikamoinen pulkka konepellin päällä jotta nuo saadaan piiloon!!!
tai sitten pirun pitkä reikä pellissä jotta pelti pääsee liukumaan kiinni (näytti orkkis systeemiltä toi avaus)
tai sitten pirun pitkä reikä pellissä jotta pelti pääsee liukumaan kiinni (näytti orkkis systeemiltä toi avaus)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Tuo olis kyllä hauska nähdä. Samaan tyyliin ku täällä Turussa oli ainakin joskus sellanen Kuplan kori nelivetoalustalla, en muista oliko Rangesta otettuja palikoita mutta hauskan näkönen laitos kuitenkin.AVO96_V6 kirjoitti:Olen aiemminkin mainostanut täällä lähiseudulla katukäyttöön rakennettua pyöreäkoppaista takaveto Escorttia, johon on asennettu Roverin V8 ja alusta muutettu nelivedoksi!
Ihan sleeperin näköinen, maavara ja rengaskoko hiukan antaa osviittaa sekä koneen höpinät!
Jep, tuo V8-Saab vois olla kyllä mielenkiintoinen ajettava varsinkin näin talvisaikaan.
-
- "Turbo"
- Viestit: 202
- Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 20:49
- Paikkakunta: IISALMI
Vai oisko toi kuiteskin takaveto? Ei kai se Saabin vaiheloota tuohon sovi Ei ainakaa tuossa kuvassa näy vaihelaatikkoo....toms kirjoitti:Buickin vai Roverin kasi ? Pitäis passata Roverin kone saabin loovaan muuten suoraan .... Pitäiskö ruveta kokeileen... KYLLÄ LÄHTEE !
-SAAB 900 Convertible T16 vm.86, Saab 900 Aero T16 -90
-SAAB 900 CD T16 vm. 85
-SAAB 96 V4 vm. 71
-SAAB 9-3 Aero
-SAAB 900 CD T16 vm. 85
-SAAB 96 V4 vm. 71
-SAAB 9-3 Aero
En tiiä tosta autosta onko saabin loova vai ei mut rooverin kasi passaa saabin loovan päälle = kampiakselin keskilinja ja kytkinakselin reikä laatikossa.
Laittaa ruikut niin ei tuu pattia peltiin ja sa imusarjan rakennettua samaan korkoon kuin venttiilikopat.... Kaverilla ois pari roverin kasia tallissa. sillä samalla kaiffarilla on Volvo Amazonissa ihan laillisesti se roverin kasi( muutettu 4,5 litraiseksi...) ... ja chopattuna koriversiona vielä... kyllä lähtee !
Siellä mää kattelin sitä sopivuutta ja on siitä ollut joskus jossain lehdessä ja netissä juttuakin.
Laittaa ruikut niin ei tuu pattia peltiin ja sa imusarjan rakennettua samaan korkoon kuin venttiilikopat.... Kaverilla ois pari roverin kasia tallissa. sillä samalla kaiffarilla on Volvo Amazonissa ihan laillisesti se roverin kasi( muutettu 4,5 litraiseksi...) ... ja chopattuna koriversiona vielä... kyllä lähtee !
Siellä mää kattelin sitä sopivuutta ja on siitä ollut joskus jossain lehdessä ja netissä juttuakin.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
V8
Morjens!
Kyllä tuon täytyy olla takaveto. Moottori kun on kyseisessä kuvassa "oikein päin" ja satkuissa "takaperin", eli vaikka olisikin Roverin kasi, sopiva kampiakselilinja ja öljypohja oikean mallinen niin kytkinakselin paikka olisi väärässä päässä, eli tuliseinää vasten.
teevee P:n Vee
Kyllä tuon täytyy olla takaveto. Moottori kun on kyseisessä kuvassa "oikein päin" ja satkuissa "takaperin", eli vaikka olisikin Roverin kasi, sopiva kampiakselilinja ja öljypohja oikean mallinen niin kytkinakselin paikka olisi väärässä päässä, eli tuliseinää vasten.
teevee P:n Vee
En ota kantaa takavetoisuuteen, mutta onkohan tossa mitään järkeä laittaa joku roverin kivikauden kasi tohon og:hen. Piristetty T16 olisi vissin
kaikin puolin fiksumpi vaihtoehto. Vie yhtä paljon bensaa kuin
vakio iivari ja painaa puolet vähemmän kuin kasisylinterinen.
Makea ääni tosta Veekasista varmaan tulee.
kaikin puolin fiksumpi vaihtoehto. Vie yhtä paljon bensaa kuin
vakio iivari ja painaa puolet vähemmän kuin kasisylinterinen.
Makea ääni tosta Veekasista varmaan tulee.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Niin no tuskinpa tuolta kantilta katsottuna vanhassa matalatehoisessa kasissa mitään _järkeä_ on, enempi fiilisjuttuja nuo.vjbremer kirjoitti:En ota kantaa takavetoisuuteen, mutta onkohan tossa mitään järkeä laittaa joku roverin kivikauden kasi tohon og:hen. Piristetty T16 olisi vissin
kaikin puolin fiksumpi vaihtoehto. Vie yhtä paljon bensaa kuin
vakio iivari ja painaa puolet vähemmän kuin kasisylinterinen.
Makea ääni tosta Veekasista varmaan tulee.