900 ohjausakseli (ratti) liian kaukana.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

900 ohjausakseli (ratti) liian kaukana.

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

mikä rajoittaa tuossa akselissa sen etäisyyden, itellä ongelma kun se on liian kaukana ts ratti on liian kaukana.
Rattia ei ole irroitettu (sinetti ratin mutterissa ehjä)
Eihän tuosta muuta haittaa mutta vilkunpalautus tappi jää liian kauas ja töötti ei toimi.
Aika hyvin ku käytti 4v seisonutta satkua konttorilla eikä ollu muuta ku tuo töötti ja tuulilasi josta tuli sanomista :D
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10300
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Siellä on liikevaraa kolariturvallisuuden takia. Todennäköisesti saat hakkaamalla sen takaisin oikeaan syvyyteen. Kaverini irroitti rattia joskus ja akseli nytkähti ulospäin. Lyömällä se meni takaisin.
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Mertmi kirjoitti:Siellä on liikevaraa kolariturvallisuuden takia. Todennäköisesti saat hakkaamalla sen takaisin oikeaan syvyyteen. Kaverini irroitti rattia joskus ja akseli nytkähti ulospäin. Lyömällä se meni takaisin.
Näinhän se meni, kiitos :)
P:n Vee
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: To Touko 15, 2003 07:29
Paikkakunta: Ii

Ratti kaukana

Viesti Kirjoittaja P:n Vee »

Vieläkö vilkunpalautus pelaa? Huonolla tuurilla palautusviipotin jää lyönnissä ratissa olevan tapin alle ja katkeaa, olkaa tarkkoina kun runnotte rattia paikoilleen.

teevee P:n Vee
masas
"Hölösuu"
Viestit: 1188
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja masas »

mulla tuo ratin liike tuli aikoinaan edellisessä satkussa esille kun katsastus- inssi siirsi penkkiä eteenpäin ja samalla "teti" ratista :arrow: inssin ilme oli 8) veikeä , kuin myös mun , vaikka olin kyllä tietoinen tuosta :roll: .
no "korjaamalla" lukittui :arrow: 3,5 millin poran terän katkaisu oikeaan paikkaan , ja ei noussu enää :wink:
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)

Jäsen no: 1839
Vastaa Viestiin