katsastuksen toimintaa.
vie konttorille se pallo
onhan siellä vissiin joku oven saran puoi johon saat pallon pään kiinni jos ei ole vie viilapenkki mukana ja käske inssiin osoittaa missä se välys on kun se on penkissä kiinni. kysy vielä mihin katosi välys kun otin sen irti.
muita en vaihda kuin ne jotka vaaditaan tai itse totean välystä. ja muita en käytä ku merkkiliikkeen palloja. tarvikepallot on ihan sekundaa yleensä.
Kyllähän se rahastukselta tuntuu silloin kun ei edes vaivauduta tarkistamaan korjattua kohdetta, nyökytellään vaan, näitäkin on kohdalle osunut.
On se muuten kumma kun originaalit kestää esim 250t ja tarvike yhden talven.
kovin on laatu muuttunut 15 vuoden aikana direktiivien vallitessa.
Mutta jos tosimies on kiireinen ja luottaa omiin töihinsä, niin turhahan siellä katsarilla on joka vuosi käydä, menee vasta sitten kun konstat repii kilvet pois. saattaa tulla jopa halvemmaksi ja eipähän tarvii jonotella eikä kuunnella narinoita , lentokonelaadussa ny mitään niveliä tai jarruja heh.. kunhan spoikat pelittää.
Kyllähän se rahastukselta tuntuu silloin kun ei edes vaivauduta tarkistamaan korjattua kohdetta, nyökytellään vaan, näitäkin on kohdalle osunut.
On se muuten kumma kun originaalit kestää esim 250t ja tarvike yhden talven.
kovin on laatu muuttunut 15 vuoden aikana direktiivien vallitessa.
Mutta jos tosimies on kiireinen ja luottaa omiin töihinsä, niin turhahan siellä katsarilla on joka vuosi käydä, menee vasta sitten kun konstat repii kilvet pois. saattaa tulla jopa halvemmaksi ja eipähän tarvii jonotella eikä kuunnella narinoita , lentokonelaadussa ny mitään niveliä tai jarruja heh.. kunhan spoikat pelittää.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23998
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
mulla kerran katsastus setä hylkäsi saaabin koska takalevyt olivat ulkopuolelta ruosteessa eli ei ottanu ku sisäpuolelta....kuitenki oli jarrudynossa hyväksynyt! syy hylkyyn oli et yli 50%jarrupinta alasta ruosteessa.... mie vaihdoin levyt taakse ja otin vanhat mukaan ku menin uusinta näyttöön pääsin jonon ohitse ku ilmoittautuessa läväytin jarrulevyn pöydälle ja kysyin niitten matematiikka osaamista!
sisäpuoli levystä oli kirkas jolloin ei voi olla yli 50% ruosteessa!
sisäpuoli levystä oli kirkas jolloin ei voi olla yli 50% ruosteessa!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7563
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
pst...se tarkoittaa per puoli. ( ei riitä jos toinen puoli on kunnossa )nalleolut kirjoitti:mulla kerran katsastus setä hylkäsi saaabin koska takalevyt olivat ulkopuolelta ruosteessa eli ei ottanu ku sisäpuolelta....kuitenki oli jarrudynossa hyväksynyt! syy hylkyyn oli et yli 50%jarrupinta alasta ruosteessa.... mie vaihdoin levyt taakse ja otin vanhat mukaan ku menin uusinta näyttöön pääsin jonon ohitse ku ilmoittautuessa läväytin jarrulevyn pöydälle ja kysyin niitten matematiikka osaamista!
sisäpuoli levystä oli kirkas jolloin ei voi olla yli 50% ruosteessa!
Se sisäpuoli oli todennäköisesti 100%:sti kunnossa, mutta se etupuoli ei
sitten enää ollutkaan...
Joskus aikoinaan itselle kävi sama juttu...kulkineena oli tällöin 100A..
inssi tuumasi että rälläkkää ei sitten käytetä, tähän minä "no ei tietenkään
eihän niin saa tehdä"...
Arvaatte kyllä mitä sitten tapahtui....
Samantapaisia aatoksia oli vanhan satkun kanssa, ( käsijarru etupyörissä ) ja se satula paukutti väljyyden takia.
No ei sitä hitsattu ja täytetty...( ei niin saa tehdä )..
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- Gouldenwind
- "Hirsch"
- Viestit: 906
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
- Paikkakunta: PORI
Joo hylky tuli kanssa just pari viikkoa sitten mun 900-87 käsijarrun takia en kylläkään koskaan tarvii käyttää käsijarrua kun saabissa sen kanssa ei pysty edes leikkimään.
onneksi ei muita vikoja,mutta on tuokin tarpeeksi paskamainen jos joutuu purkaan..
ei kokeillut avinta lähtee meinaan pois ilman pakkiakin
onneksi ei muita vikoja,mutta on tuokin tarpeeksi paskamainen jos joutuu purkaan..
ei kokeillut avinta lähtee meinaan pois ilman pakkiakin
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23998
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
palonivelistä vielä sen verran et keväällä ku käytin kesäautoa leimalla nii ettimällä etti sen väljän yläpallosta eli koitti 3 kertaa molemmat puolet ennen ku löys sen välyksen ,kysy vielä etteikö löytyis väljää prkl omistanu auton vasta 2kk ja ajanut alle 100km......... pieni vitutus päällä jo siinä vaiheessa ja sit koeajolla hylkäs jarrut vaik dynös näytti ok....puolsi kuulemma oikealle... mie kiristin yhden napsun verran toista puolta luekemat ei muuttunu mihinkään mut sit kelpasi.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659