0-100 Satkun mukana

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Jipo
"Viggen"
Viestit: 554
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 21:49
Paikkakunta: Maalahti

0-100 Satkun mukana

Viesti Kirjoittaja Jipo »

Tänään koettu 0-100 satkun mukana.

Eli Saab 900 yks kaasutin -88:
Eka kerta 17,0
Toinen 16,9 ei viitti koe enemmän. Veli osti tänään se ohjelma ja saimme se koettu saman tien.
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

heh.... noni.... ei paha suorite...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

oliko liukasta? eli sutiko auto kiihdytyksen aikana?
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Saattaa mennä OT:n puolelle mutta meillä päin on kovat Skabat siihen TVH:n nopeusnäyttö mittarille.

Eli on kyltti missä lukee *NOPEUSNÄYTTÖ 200Metriä*

Siitä kyltiltä nopeusnäytölle kiihdyttämään niin paljon kun lähtee :lol:

Tuolla vanhalla 900i 8v lähti näytölle 87. Voitti ainakin kaikki Amiscorollat ja 2,0 accorditkin, yms.

Kaverin ex 900i 2,1 16v kelas kohtaan 93 8)
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Jipo
"Viggen"
Viestit: 554
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 21:49
Paikkakunta: Maalahti

Viesti Kirjoittaja Jipo »

gls kirjoitti:oliko liukasta? eli sutiko auto kiihdytyksen aikana?

Ei oli liukasta (suolattu), mutta pyörät vähänkin pyöryi ensin mutta sen jälkeen meni ihan ok.
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
Jipo
"Viggen"
Viestit: 554
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 21:49
Paikkakunta: Maalahti

Viesti Kirjoittaja Jipo »

Oopel Corsan 0-100: 29,4
1,1 litranen -87
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
fforslund
"Aero"
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 10:33
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja fforslund »

Vaatii enemmän harjoittelua, tai sitten saabinne ei ole kunnossa.
Saab lupaa 14sek tai 14,5sek jos on 4-vaihteinen. :lol:
Kyllä sen pitäisi aika helposti onnistua, ainakin omani on nopeampi kuin kaverin entinen 1.6 corolla - 11sek 8)
Sen jälkeen menikin tojota vaihtoon, kun oli niin kovasti uhonnut ensin :twisted:

EDIT: Ei toi ooppeli aikakaan kyllä vakuuta :oops: ½minuttia,
Mikä on teidän mittausmenetelmä?
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face? :)
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
Houbi
"Tuplakaasari"
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 09:03
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Houbi »

oma T8 vie ainaki e36 320 bimmerit........... eli alle 10 sec :twisted:
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

se pieni sutiminen vie jo 2 sekkaa, vaihteiden vaihto vaikuttaa myös paljon.
Houbi kirjoitti:oma T8 vie ainaki e36 320 bimmerit........... eli alle 10 sec
kyllä T8 satku menee alle kympin jos `78 99 Turbo menee 9 sek.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

jens.hall kirjoitti:Oopel Corsan 0-100: 29,4
1,1 litranen -87
voi piru, teillähän on ollu selvästi viritetty tuo sorsa! kaverilla armeija aikana oli -84 1,2 isolohko, sillä ei kertaakaan alle puolen minuutin päästy :lol:
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

Houbi kirjoitti:oma T8 vie ainaki e36 320 bimmerit........... eli alle 10 sec
kyllä T8 satku menee alle kympin jos `78 99 Turbo menee 9 sek.[/quote]

eikö myös T8 apc satkulle tuo sama 9 luvata..?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Jipo
"Viggen"
Viestit: 554
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 21:49
Paikkakunta: Maalahti

Viesti Kirjoittaja Jipo »

Nå startti oli aika eläkeläis malli kun en viitti pilata nastarenkaat.
Jens Hall, 1661
272 on voittajien akseliväli! - Jope
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

-
Viimeksi muokannut Saabinsti, Ma Elo 05, 2013 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Houbi
"Tuplakaasari"
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 09:03
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja Houbi »

en oo mitannu tota T8:n aikaa, mistä sais luotettavia suorituskyky mittareita?
Baas900
"Viggen"
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 21:49

Viesti Kirjoittaja Baas900 »

Eihän noista kiihdytystuloksista talvella saa ollenkaan järkeenkäypiä tuloksia. :roll:

Itse olen mitannut kiihtyvyyden kesäkelillä tyyliin: Kierrokset n.3000, kytkin nopeasti ylös, ja hanaa..

Kovilla kierroksilla ei tietysti kannata lähteä, sutiminenhan vie vaan hirveästi aikaa.
Vastaa Viestiin