Oli........(saab ja pakkaset)
Oli........(saab ja pakkaset)
tänä aamuna Saab-vanhuksessakin melko jämäkkä alusta, kun pakkasta 24 astetta.
-22.3 oli tänään enkat, meikä kulkee taas vaihteeksi bussilla (joo, taloudessa nyt 1 toimiva Saba) joten eipä tuo pakkanen kamalasti vaikutacarimat kirjoitti:Aargh! -29. Omassa ei oo lohkista olleska...riittää jo tuo eilinen -19, rupee oleen tommonen vanha kovettunu nahkapenkki melkosen kylmä kaveri ennesku lämpii
. No onnex jossain vaiheessa pääsee vaihtaa ehyet harmaat nahat joissa toi nahka tuntuu pehmeemmältä
. Vaikka taitaa tuo pakkanen nekin kylmettää riittävästi, voi sit heittää beigen sisustuksen kaatikselle, jollei sit joskus korjauta kuskin penkkii, tyyristä vaan moinen.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vaan vaimon 9-5 hörähti aamulla iloisesti piuhan päästä
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Erästä foorumilaista lainaten: "Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa!" Kunnossa oleva satku on omistajansa ilon ja ylpeyden aihe tällaisilla pakkasilla. Käy ja kukkuu, ja lämpöä riittää!
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
[quote="saab900c"]Haurastuukos/murtuukos kaikki auton kumiosat helpommin kun ajelee pakkasessa? Esim. vetonivelien kumit, jäähdytinletkut
Oli justiin yhden korjaajan kans puhetta tuosta ko. asiasta. Meinasi että noita Vetarien suojakumia ainakin menee helposti sökösi näillä kovilla pakkasilla. Tuohonkin asiaan toki itse pystyy vaikuttamaan ettei kylmällä autolla heti kovin kanttaile.
Iskunvaimentajatkin ovat kuulemma kans kovalla rasituksella näillä kovilla pakkasilla ja niitä tuntuu menevän tiuhaan tahtii näille keleillä.
Oli justiin yhden korjaajan kans puhetta tuosta ko. asiasta. Meinasi että noita Vetarien suojakumia ainakin menee helposti sökösi näillä kovilla pakkasilla. Tuohonkin asiaan toki itse pystyy vaikuttamaan ettei kylmällä autolla heti kovin kanttaile.
Iskunvaimentajatkin ovat kuulemma kans kovalla rasituksella näillä kovilla pakkasilla ja niitä tuntuu menevän tiuhaan tahtii näille keleillä.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Itse olen ratkaissut syylarin peittämisen talvitermostaatilla.marcusn kirjoitti:Mitenkä ootte tehneet syylärin peittämisen kans tämmösillä ilmoilla? Huomasin vaan ettei mulla ainakaan lämpömittari kauhean ylös nuose.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Meinaan, että eikös nää syylarin peittämisen yleensä ole noiden ranskisten juttuja, tai sellaisen autojen, joissa jäähdytysvedenkierto on suunniteltu jotain Välimeren ilmastoa silmälläpitäen...
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Itse laitoin 2-3mm läpinäkyvän pleksin siihe etumaskin eteen, en lämpenemisen mutta kytkimen vinkumisen takia, täällä kun mittari napotti -34 astetta... Oli muuten kaupungin hururinki yllättävän autio perjantai illaksi...marcusn kirjoitti:Mitenkä ootte tehneet syylärin peittämisen kans tämmösillä ilmoilla? Huomasin vaan ettei mulla ainakaan lämpömittari kauhean ylös nuose.
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)