tuo meikä läisen käyttis 8i vm87 alkoi rykiä tyhjäkäynnillä....???
kun kaasun tallaa pohjaan niin nykii ja rykii kunnes kierroksia on sellinen apaut 2000 ja sen jälkeen toimii normaalisti...???
Olisko sytty puolella vikaa...??? tulpanjohdot...???
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Tulpat? Onko sytkä kohdallaan? Itsellä vanhus ryki joskus kuvaimellasi tavalla, kun jakajan kansi oli halki... Mutta senhän jo vaihdoit. Mites muuten saarnaaja?
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Itsellä tuossa "Hirmussa" oli samaa vikaa. Vaihdoin Suuttimet, Ohjauspainesäätimen ja polttoainesuodattimen. Ja taas mennään
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Ohjauspaineensäätimen lämmitysvastus poikki tai sähkönsyöttö ek.
Mittaa vastusmittarilla vastus säätimestä, pitäisi olla muistaakseni n.30ohm, ja v-mittarilla jännite töpselistä 12vdc(koneen käydessä).