Eli tässä ois moottorinvaihto menossa ja uusi kone tulee manuaalisuapista automaattiin. Onnistuuko ottaa moottoria irti ilman vaihdelaatikkoa? Olisi tallitilan kannalta helpompaa, mutta joka puolella näkyy olevan että tyypit on nostelleet vaihelootan mukana.
Pitäisi kesäksi saada kolmesta saapista yhden sijaan kaksi liikenteeseen
Viimeksi muokannut sarka, To Maalis 09, 2006 18:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
Eipä juuri kannata sellaista operaatiota tehdä . Paljon helpompi tehdä ,kuten ne muutkin eli koko pakka pois keulalta. Eihän siinä montaa tuntia mene muutenkaan..
NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Niin joo ja tosiaan, onkos millainen homma vaihtaa verhoilut takapikkuikkunan ympärille? Repsottaa nimittäin Saabissa aika pahoin ja on pitäneet niin hauskaa että repeilleet kappaleiksi ja soivat radiossa...
Onkos kellään tietoa muuten siitä, mistä johtuu kun yhdessä saappaistamme toimii ohjauksentehostin kummallisesti... n. 10 astetta molempiin suuntiin tehostin ei toimi, ja yhtäkkiä alkaa toimimaan. Muljauttaa ikävästi. Suunnittelin vaihtavani ohjauksentehostimen pumpun ja raidetangon, josko se auttaisi? (jahka tukivarsien kiinnityskohdat saa hitsailtua) Alue on vähitellen leventynyt olemattomasta tuohon n. 10 asteeseen, eikä mitään täräyksiä ole ohjaukselle annettu esim. katukiveyksillä.
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850