nyt kyl
Äiti kävi katsastaan helmensä ja auto käytettiin viel katsastus tarkastuksessa ensin, jossa vaihdettiin takajarrupalat. Sanoi huonoks kuskin puolen etupään levyä ja suositteli vaihtaan tulevaisuudessa.
No katsastuksessa kuskinpuolen jarru ei sitten pitänyt tarpeeksi . Tietty hylky tuli kun heitoo liikaa, mutta katsastus mies teki sitten vielä mukavat loppuun, kun laski konepeltiä alas. Jotenkin sai kuskinpuolen konepellin ohi urastaan ja repäisi kuskin oven auki...arvaatte varmaan jäljen . Maalit pois oven ja konepellin reunasta. Tästä mutsi oli sitten sanonut pari valittua sanaa.....No tästä tehtiin reklamaatio, mutta mihinköhän ton veis laitettavaks?
Ajattelin huomenna käyttää saabin huollossa, mutta mielestäni tuota ei kannata korjata kuin paikkauskynällä/-pullolla, kun autolla tuota ikääkin jo. Että siis veis laskun pullosta konttorille ja maalais ite....Toisaalta tekis mieli vähän rokottaa kun auto on muuten maaliltaan siistissä kunnossa.....
Mitä arvon raati tekisi vastaavassa?
900i -87 katsastus hylky ja maalin kolkinta
900i -87 katsastus hylky ja maalin kolkinta
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Jos konepellin kiskot/kiinnikkeet/säädöt oli ok, niin lasku konttorille sen mukaan kun kunnollinen korjaus maksaa. Jos taasen kaikki ei ollut ihan ok pellin suhteen, niin pirustakos katsastusmies tuota arvatakkaan voi ellei kerrota... eli reilu peli.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)