Purku 900 i
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Purku 900 i
En osta , en myy.
Purkaamme Sabriinan ( 900 i) ja siitä irtoaa kaikenlaista tilbehööriä.
Punanen sisusta mm.
Otamme itsellemme kaikenlaista tarpeellista, kyllä sieltä kaverillekin osia riittää.
Purkaamme Sabriinan ( 900 i) ja siitä irtoaa kaikenlaista tilbehööriä.
Punanen sisusta mm.
Otamme itsellemme kaikenlaista tarpeellista, kyllä sieltä kaverillekin osia riittää.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Purku 900 i
Nokka-akseli ... ?Firges9000 kirjoitti:Purkaamme Sabriinan ( 900 i) ja siitä irtoaa kaikenlaista tilbehööriä.
Jos myyt, laita e-mailia
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
- Paikkakunta: Alavus
Re: Purku 900 i
Tarvikko nimen omaan ruiskun nokan mulla olis parikin hyvää mutta kaasarikoneesta.rr kirjoitti:Nokka-akseli ... ?Firges9000 kirjoitti:Purkaamme Sabriinan ( 900 i) ja siitä irtoaa kaikenlaista tilbehööriä.
Jos myyt, laita e-mailia
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Kuinka moni ovinen toi on?
Avo 99:iin olis vaan haussa vähemmän virttyneet jakkarat ja ovipahvit.
T:Teemu paimiosta
jk. Uhrihan on tämän näköinen
http://groups.msn.com/Teemunautot/shoeb ... PhotoID=74
Avo 99:iin olis vaan haussa vähemmän virttyneet jakkarat ja ovipahvit.
T:Teemu paimiosta
jk. Uhrihan on tämän näköinen
http://groups.msn.com/Teemunautot/shoeb ... PhotoID=74
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Imuilman esilämmitys
jepp , puuttuu imuilman esilämmitykset kokonaan. Löytyiskö ja sipisiko 900 T8 -84.
tuossa T8:ssa ei välttämättä ole koskaan ollutkaan imuilman esilämmitystä.
Meillä on kolme t8:a vuodelta -83 ja kahdessa tollanen oli ja yhdessä ei.
Tuoreemmissa ruiskuissakaan ei taida olla......
Kylmä se turbo sen verta lämmittää, ettei tolla oikein mitään virkaa ole.
T:Teemu paimiosta
Meillä on kolme t8:a vuodelta -83 ja kahdessa tollanen oli ja yhdessä ei.
Tuoreemmissa ruiskuissakaan ei taida olla......
Kylmä se turbo sen verta lämmittää, ettei tolla oikein mitään virkaa ole.
T:Teemu paimiosta
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Imuilman esilämmityksestä:
Kaasarikone tarvitsee, määrätyissä kosteusolosuhteissa, esilämmitettyä ilmaa.
Imuilman lämpötila laskee kaasarin "kurkussa" 15 astetta, alipaineen ansiosta.
Esim. ulkolämpötila olisi +14 astetta, on kaasarin kurkussa -1 astetta. Ja taas, jos, ilman suhteellinen kosteus on suuri, muodostuu kaasarin kurkkuun jäätä.
Kaasuläpän ollessa poikittain, kerääntyy siihen jäätä ja moottori alkaa käydä rikkaammalla, kunnes sammuu.
Kun ajaa kaasuläppä täysin auki, ei siihen keräänny mainittavasti jäätä. ( poikkipinta-ala pieni)
Ruiskukoneissa ei ole alipainekohtaa, koska ei ole kaasariakaan.
Ruiskukoneissa saattaa kerääntyä jäätä, hyvin jäätävissä olosuhteissa, imuputkistoon.
Ilmanpuhdistin ei yleensä jäädy tukkoon, koska imusykäykset ryskyttävät muodostuneen jään irti. Tämä pätee parhaiten voideltuihin vaahtosuotimiin.
Paperisuodatin saattaa jäätyä, huokoisuutensa takia.
No, tämäpä lipes mutteritieteen puolelle,
Sorry
Kaasarikone tarvitsee, määrätyissä kosteusolosuhteissa, esilämmitettyä ilmaa.
Imuilman lämpötila laskee kaasarin "kurkussa" 15 astetta, alipaineen ansiosta.
Esim. ulkolämpötila olisi +14 astetta, on kaasarin kurkussa -1 astetta. Ja taas, jos, ilman suhteellinen kosteus on suuri, muodostuu kaasarin kurkkuun jäätä.
Kaasuläpän ollessa poikittain, kerääntyy siihen jäätä ja moottori alkaa käydä rikkaammalla, kunnes sammuu.
Kun ajaa kaasuläppä täysin auki, ei siihen keräänny mainittavasti jäätä. ( poikkipinta-ala pieni)
Ruiskukoneissa ei ole alipainekohtaa, koska ei ole kaasariakaan.
Ruiskukoneissa saattaa kerääntyä jäätä, hyvin jäätävissä olosuhteissa, imuputkistoon.
Ilmanpuhdistin ei yleensä jäädy tukkoon, koska imusykäykset ryskyttävät muodostuneen jään irti. Tämä pätee parhaiten voideltuihin vaahtosuotimiin.
Paperisuodatin saattaa jäätyä, huokoisuutensa takia.
No, tämäpä lipes mutteritieteen puolelle,
Sorry