Purku 900 i

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Purku 900 i

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

En osta , en myy. :evil:

Purkaamme Sabriinan ( 900 i) ja siitä irtoaa kaikenlaista tilbehööriä. :D

Punanen sisusta mm. :oops:

Otamme itsellemme kaikenlaista tarpeellista, kyllä sieltä kaverillekin osia riittää. :wink: :wink:
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Minkähän ikäinen tuo mahtaa olla :?:
Tarvis mittariston jossa on kierroslukumittari ja siinä olis oltava siinä vasemmalla ylhäällä kuusi polttimoa ( kierroslukumittarin puolella ylhäällä ). Laita viestiä jos löytyy kiitos.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

osat

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Mulle kelpais virranjakaja :P
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Tarkistan "varastosta". 8O
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Re: Purku 900 i

Viesti Kirjoittaja rr »

Firges9000 kirjoitti:Purkaamme Sabriinan ( 900 i) ja siitä irtoaa kaikenlaista tilbehööriä.
Nokka-akseli ... ?

Jos myyt, laita e-mailia :D
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus

Re: Purku 900 i

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

rr kirjoitti:
Firges9000 kirjoitti:Purkaamme Sabriinan ( 900 i) ja siitä irtoaa kaikenlaista tilbehööriä.
Nokka-akseli ... ?

Jos myyt, laita e-mailia :D
Tarvikko nimen omaan ruiskun nokan mulla olis parikin hyvää mutta kaasarikoneesta.
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

huolelinen tarkennnuus. 8O

900i / 86 valkoinen, osittain maalarinvalkoinen. 8)

Laatikko ujeltaa, teemme siitä harjoitustyön Jaapelle. :wink:

Seuraan listaa ja otan yhteyttä.
Sääli kipata kaatopaikalle käyttökelpoisia osia.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2519
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Yksinkertainen osa tarvitaan: tupakansytytin.
Mielellään mahdollisimman siisti yksilö tietty.
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Valkoinen ysisatku...jee...jos 5-ov niin onko takaovet missä kunnossa? Omat ulkoa siistit mutta tiivisteen /verhoilun vlinen pelti on läpimätä...klassikko siis
8)
Eipä muuta, kiitos.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7333
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Kuinka moni ovinen toi on?
Avo 99:iin olis vaan haussa vähemmän virttyneet jakkarat ja ovipahvit.

T:Teemu paimiosta

jk. Uhrihan on tämän näköinen
http://groups.msn.com/Teemunautot/shoeb ... PhotoID=74
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
marso
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:33
Paikkakunta: H:ki

Imuilman esilämmitys

Viesti Kirjoittaja marso »

jepp , puuttuu imuilman esilämmitykset kokonaan. Löytyiskö ja sipisiko 900 T8 -84.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7333
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

tuossa T8:ssa ei välttämättä ole koskaan ollutkaan imuilman esilämmitystä.
Meillä on kolme t8:a vuodelta -83 ja kahdessa tollanen oli ja yhdessä ei.
Tuoreemmissa ruiskuissakaan ei taida olla......

Kylmä se turbo sen verta lämmittää, ettei tolla oikein mitään virkaa ole.


T:Teemu paimiosta
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Imuilman esilämmityksestä:

Kaasarikone tarvitsee, määrätyissä kosteusolosuhteissa, esilämmitettyä ilmaa.
Imuilman lämpötila laskee kaasarin "kurkussa" 15 astetta, alipaineen ansiosta.
Esim. ulkolämpötila olisi +14 astetta, on kaasarin kurkussa -1 astetta. Ja taas, jos, ilman suhteellinen kosteus on suuri, muodostuu kaasarin kurkkuun jäätä.

Kaasuläpän ollessa poikittain, kerääntyy siihen jäätä ja moottori alkaa käydä rikkaammalla, kunnes sammuu.
Kun ajaa kaasuläppä täysin auki, ei siihen keräänny mainittavasti jäätä. ( poikkipinta-ala pieni)

Ruiskukoneissa ei ole alipainekohtaa, koska ei ole kaasariakaan.
Ruiskukoneissa saattaa kerääntyä jäätä, hyvin jäätävissä olosuhteissa, imuputkistoon.

Ilmanpuhdistin ei yleensä jäädy tukkoon, koska imusykäykset ryskyttävät muodostuneen jään irti. Tämä pätee parhaiten voideltuihin vaahtosuotimiin.
Paperisuodatin saattaa jäätyä, huokoisuutensa takia.

No, tämäpä lipes mutteritieteen puolelle,
Sorry
Vastaa Viestiin