Heti alkoi ongelmat
Heti alkoi ongelmat
Jaahas, nyt alkoi sitten ongelmat satkun kanssa
Eilen illalla laukes iskarin kiinnitykset takaa... maanantaina vien hitsattavaksi, 60 euroa sanoi hinta-arvioksi joten ei paha onneksi
Saas nähdä mitä seuraavaksi...
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Yleensä iskarinkohdat olen joutunut hitsauttamaan jokaisesta alle '88/89 mallisesta viikon sisään siitä, kun olen ostanut. Eiköhän tuo liene ominaisuus vanhoissa.
Paitsi tietty sisäänajossa oleva tuplis ei iskareita läpi päästä.
Paitsi tietty sisäänajossa oleva tuplis ei iskareita läpi päästä.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tuttua, itse olen laittanut asian merkillä juuri ostetussa käytetyssä autossa ilmenee aina viikon sisällä kaikkia pikku vikoja. Kai se sitten on yksi Murphyn laista 
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Totta..Suabisti kirjoitti:Tuttua, itse olen laittanut asian merkillä juuri ostetussa käytetyssä autossa ilmenee aina viikon sisällä kaikkia pikku vikoja. Kai se sitten on yksi Murphyn laista
- jariha
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 4047
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Ikäviä nuo tuollaiset. Itse olen välttynyt kyseiseltä vaivalta takaiskarien osalta, mutta pari vuotta sitten sain etuiskarin yläkiinnityksen korkkaamaan Tahkon talvipäivillä jääradalla. Ettei tämä nyt olisi rallimiesten vaiva? Mietin vaan, kun heti ensimmäisinä päivinä teillä pettää kohta, joka muuten on kestänyt about kaksikymmentä vuotta 
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Aloin miettimään ja tulin siihen tulokseen, että Turbossa on mennyt rikki kuljettajan penkinlämmittimen katkaisija, penkinlämmittimen vastus on jostain poikki, maadoituksen olen etupalkista putsannut, pakoputki ja polttimoita olen vaihtanut. Kaikki muut vaihdetut osat on ollut ehjiä. Ja melkein meinasin unohtaa ne katsastuksessa löytyneet väljät raidetangon pää ja alapallo sekä se kotelon hitsaus.
Annissa on sitten mennyt lämppärin moottori, pakoputki, vesipumppu ja kansi. Kaikki muu vaihdettu on ollut sitten enemmän ja vähemmän vaihdon tarpeessa, omasta mielestä.
Annissa on sitten mennyt lämppärin moottori, pakoputki, vesipumppu ja kansi. Kaikki muu vaihdettu on ollut sitten enemmän ja vähemmän vaihdon tarpeessa, omasta mielestä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001