Ohjaustehostin vaihtoon ohjeet

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
vänö
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 12:45
Paikkakunta: JKL

Ohjaustehostin vaihtoon ohjeet

Viesti Kirjoittaja vänö »

Ajattelin vaihtaa 900 84 ohjaustehostimen
ja kaipaisin ohjeita ja neuvoja vaihtoon
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24637
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

apukuskin puolelle meet seisomaan ,konepelti auki, löysäät kiristin ruuvia sen verran että saat remmit pois/ löysälle, sitten pultti/pultit auki lohkon päädystä ja pumpun kyljestä putket irti. aika helppoa eiköstä vaan.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Mikäköhän kohta siinä askarruttaa... aikas laaja kysymys nimittäin?

Onko tarkoitus vaihtaa raidetanko vai tehostimen pumppu vai molemmat?

Vaiko ehkä tehdä tehostamattomasta tehostettu?
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
vänö
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 12:45
Paikkakunta: JKL

tehostin

Viesti Kirjoittaja vänö »

vaihtaa tehostamattomaan tehostin eli vaihtaa koko raidetango
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24637
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

juu unohda sit noi miun ohjeet!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8122
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

oih ja voith (sano voikkaalainen)

Viesti Kirjoittaja mestari »

eli joutuu vissiin suorittamaan kertausharjoituksista tuttua ryömimistä ellei nosturgeria eller bonnia saatavilla. avattava 4 kpl pultteja alhaalta ja sit ohjaustangon kiristin siinä välittömässä läheisyydessä. loppu onkin sitten vaan r-päät irti ja tehostin kainaloon.
sarka
"Hölösuu"
Viestit: 1042
Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 10:15
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja sarka »

Itellä eessä koko tehostin/raidetankohärdellin vaihto. Tarviiko niitä litkuja laskea pois (ei sillä että ne siitä hajonneesta tehostimesta ulos tulisi) ja lähtisköhänköhän se paketti kokonaisena irti :roll: Eipä taida onnistua alapuolelta ainakaan...
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Onnistuu sekä alapuolelta että yläpuolelta käsin koukkien, mutta raidetanko ei muistaakseni mahdu muuta kuin alakautta pois.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Vastaa Viestiin