salomi kirjoitti:Viime kesänä tein saman homman tuohon CD:hen. Bentleyn manuaalin ohjeita noudatellen jotenkin näin koko rojekti meni:
.
täähän oli hyvä ohje, ei ole tullut tutustuttua tuohon Bentleyn kirjaan, onko se suomenkielinen. Alfamerin kirja on minusta aika kehno näissä vähänkin syvällisemmissä jutskissa. ja kovin pintapuolinen ja yleisluontoista tarinaa.
on aika arpomista ilman ohjetta jo tehostamattomankin poisotto, kuin maallikko saarnaaja rubikin kuutiota kääntelisi.
noihin edellisiin kun vielä lisäisi momentit sisänivelelle ja sen irroittamisen oleelliset asiat, esim että ei saa väntää vaihdetta vasten ja 20 mm kita- avain joka on laikattu vain siitä kidan alueelta n.4,5-- 5 mm ohueksi käy siihen tehostetun avaamiseen.
samoin pitää laittaa ratti samaan asentoon kuin olikin.
6. Pyöritä raidetangot irti raidetangon päistä. (papukaijapihdeillä tms.)Tää 6- kohta vähän ihmetyttää, eikö tule ulos muuten, luulisin jotta tulee. Eri juttu on sitten jos aikoo käyttää ne uuteen. Mutta jos tekee jotain muuta, kuten tiivarien vaihtoa niin olisi aurauskulmien säilymisen kannalta suuri etu antaa niiden olla paikoillaan.?
ja vielä vois lisätä jotta tehostetun sisänivelen voi vaihtaa autossa kiinni ollen, en ole kyllä vielä itse tehnyt, mutta alan mies on kertonut, pelkääjän puoli on vähän helpompi.
En sit tiiä pitääkö tangon kiinnityspultit irroittaa.