Dodiih, kevättä rinnassa hyökkäsin taas satkun seosten kimppuun toiveena säätää viime syksynä inssin inisemä CO arvo 0.1 tienoilta sinne missä sen kuuluu olla eli jonnekkin 1.0:n tietämille..
Noh, ei muutakuin testeri kiinni ja meisseli ilmamassamittarin kylkeen ja armotonta veivaamista.. mutta perskelees, ruuvvin vääntämisellä ei tunnu oikeen olevan mitään vaikutusta seoksiin.. Immu irti ja mittarilla varmistin että vastusarvo vaihtelee edes kun potikkaa veivaa (välillä 0.1-980 ohmia).
CO pyöriskeli siinä 0.100-0.150 tienoilla tyhjäkäynnillä. Olis ihan kiva saada tuo oikeisiin lukemiin, vaikkei katsastuksessa ole vielä jääny kiinni tuosta (kaikesta muusta kylläkin..)
EDIT: ja autohan oli -89 16v ilman kissaa..
i16 satkun seokset
En vielä tukkinut kun päätin ensin kaivaa sen venttiilin irti ja putsailla&tarkistaa toiminnan.. Hyvin se painekellon tanko ainakin liikkui kun paineilmalla laittoi menemään.
Puhdistuksen jälkeen koitin vielä näppituntumalla notta imeekö se ilmaa jostain siitä jalan tienoilta/muualta mutta ei ainakaan suurempia virtauksia tuntunut.. CO säätöön ei ollut mitään vaikutusta puhdistuksen jälkeenkään..
Vai mistä kohti tuo yleensä vuotaa ilmaa? Täytynee seuraavalla testikerralla kehittää joku tulppa ja ihmetellä lisää..
Puhdistuksen jälkeen koitin vielä näppituntumalla notta imeekö se ilmaa jostain siitä jalan tienoilta/muualta mutta ei ainakaan suurempia virtauksia tuntunut.. CO säätöön ei ollut mitään vaikutusta puhdistuksen jälkeenkään..
Vai mistä kohti tuo yleensä vuotaa ilmaa? Täytynee seuraavalla testikerralla kehittää joku tulppa ja ihmetellä lisää..