Onko kukaan poistanut og900 whaletail-spoilerin kumiosan sisällä olevaa metallilistaa? Se kun hapetuessaan alkaa puskemaan kumiosasta ulos..
Itse olen viiltänyt kumin piiloon jäävältä sivulta auki ja kiskonut metallin pois. Millä tuotteella olette jäljelle jääneet kolot tukkineet ja liimanneet kumin takaisin oikeaan muotoonsa? Mikä (Sika?) tuote tuohon kumiin saattaisi ottaa kiinni?
Erno
whaletailin metallilistan poisto
Voisin väittää, että Sika-bond (olikohan vielä T-2) jolla sen varmasti saa pysymään. Itsellä on sen verran kokemusta, että laitoin sillä kylppäriin suihkuseinän kiinni, kun en viitsinyt alkaa seinää rei'ittämään. Hyvin pysyy ja tukeakin kestää ottaa
Että eiköhän sillä yksi spoilerikin pysy.

Että eiköhän sillä yksi spoilerikin pysy.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Jep,jep, kas kun sattuikin. Itselläkin on Sikabond T-2 tuossa käyttövalmiina... Huonopuoli on se, että ainakin mun tuubini on valkoinen. Ei parane lipsautella. Pienen kokeen olen jo sillä tehnyt, ja tuntuu että se soveltuu tähänkin käyttöön. Eli ei sulata kumia, ja tuntuu myös pitävän siinä kiinni.... mikä ei tietysti yllätä ollenkaan. Varmasti löytyisi myös muitakin samaan hommaan soveltuvia tuotteita?