käykö b-moottorin siivapyörä h-moottoriin?
käykö b-moottorin siivapyörä h-moottoriin?
jäänyt nurkkiin pyöriin b-moottorin siivapyörä, liekkö sopii tuohon h-moottoriin?
tais olla niin, jotta sorvattiin se napa lyhyemmäksi, olikohan 12 mm ?? niin kävi, muuten vie remmit sen verta vinoon. ihen helppo sorvattava koska siinä on ne sorvin tartuntapaikat. Tietenkin pitää olla niin uusi versio, jossa on sama määrä kiilahihnan uria, ikivanhoissahan on vähemmänkin uria.
pintaa varottava kolhimasta kun on sen stefan tiivistepinta.
olikohan sen kiilan kanssa joku jippo vielä, hitski ku ei muista...No, jos on, niin sen voi modata kasatessa.
pintaa varottava kolhimasta kun on sen stefan tiivistepinta.
olikohan sen kiilan kanssa joku jippo vielä, hitski ku ei muista...No, jos on, niin sen voi modata kasatessa.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Tämä tapaus oli -83 H-lohkon siimapyörän sovitus -85 lohkoon. B-lohkon kampuran siimapyörä on sitten vielä erilainen.stara kirjoitti:tais olla niin, jotta sorvattiin se napa lyhyemmäksi, olikohan 12 mm ?? niin kävi, muuten vie remmit sen verta vinoon. ihen helppo sorvattava koska siinä on ne sorvin tartuntapaikat. Tietenkin pitää olla niin uusi versio, jossa on sama määrä kiilahihnan uria, ikivanhoissahan on vähemmänkin uria.
pintaa varottava kolhimasta kun on sen stefan tiivistepinta.
olikohan sen kiilan kanssa joku jippo vielä, hitski ku ei muista...No, jos on, niin sen voi modata kasatessa.
T. Pasi
99T-museopeli