-84 satkun vakkarista

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

-84 satkun vakkarista

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Ihmettelin alipaine suhinoiota ja siellä valon kanssa kun kajarin aukosta tonkin letkuja paikalleen huomasin että mits perkelettä. Siellä riippui joku palloketju tyhjänä. Laitoin sen kiinni edempää löytyvästä alipaine kellosta ja avot. vakkari rupesi toimimaan.

Nyt tosin se rupesi kettuilemaan.
Pidän SET nappulaa pohjassa auto rupeaa kiihdyttaa reippaasti kunnes pästän irti nappulasta. Välillä nopeus jää siihen, välillä pudottaa muutaman sekunnin kuluttua pois. Josku toimii ihan niin että kun on oikeassa nopeudessa tarttee vaan näpäyttää SET nappulaa niin lähtee vetämään.
RESUME nappula on sitäkin mielenkiintoisempi. Yleensä ei tee mitän. joskus palauttaa vanhan nopeuden. Välillä pitämällä RESUME nappulaa pohjasa ja sillä kiihdyttämällä, ja sitten näpäyttämällä SET nappulaa nopeus jää siihen.

Välillä pätkäsee ihan muutenvaan ja tas on hirvee säätäminen ett saa pitämään.

Mulla ollu aikásemmin -89 tonnari jossa vakkari joten vakkarin logiikka ja toimintaperiaate on tuttua. Tässä satkun vehkeessä on joku häikkä. Onko josain joku ohjaus boksi mikä bugitta vai mikä siellä röpöttää.


*Kellään kokemuksia?
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11628
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Joko putsasit poljinkytkinten sähkökontaktit ja varmistit niiden ilmatiiviyden ja säädön?

Toimiiko paremmin jos pidät kytkin- ja jarru polkimia varpaankärjillä kohotettuna niin ylös kuin tulee?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin