vattu satku kulkee omia polkujaan!
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
vattu satku kulkee omia polkujaan!
jeah suvikumien myötä tuli todettua taas että kylläpä ajomukavuus muuttuu rajusti! nyt vetelee ihan tosissaan ja tuntuu että on tosiaankin ihan matkustaja! talvikumeilla ei tehnyt tuota... !
yläpallot ja iskarit vaihtuu täs kohta puoliin mitä muuta kannattaa tarkistaa! renkaita heiluttaessa ei klappia tunnu.
yläpallot ja iskarit vaihtuu täs kohta puoliin mitä muuta kannattaa tarkistaa! renkaita heiluttaessa ei klappia tunnu.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Veikkaan minäkin takapään puslia, nimenomaan akselista taaksepäin lähtevissä tangoissa olevia. Ei vaan ilmenny talvirenkailla pehmeämmän kumin ja renkaan rungon takia se vetely. Sitäpaitsi se kumipusla voi saada sen viimeisen voitelunsa huonossa kunnossa ollessaan, kun rengasta vaihtaessa jousitus käy ääriasennossaan ulkona.nalleolut kirjoitti:heh renkaan vaihdon yhteydessä vioituneeyt
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
näinhän se eli tälläsiä:
Tukivarsi= taka-akselin alla auton pituussuuntaan eteenpäin
Tukivarren etuhela. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18-1527 5.38 ???
Tukivarren takahela. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18-1528 7.06 ???
Tukivarren pulttisarja (heloihin 18-1527/18-1528)18-1518 3.70 ???
Vakaajatanko= akselin YLÄpuolella pituussuuntaan TAAKSEpäin
Vakaajatangon etuhela 1979--8.87 (pultin Ø11mm) 18-1525 4.71 ???
Vakaajatangon etuhela 9.87--1993 (pultin Ø10mm). 18-1173 4.71 ???
Vakaajatangon takahela 1979--8.87. . . . . . . . . . . . 18-1526 4.71 ???
Vakaajatangon takahela 9.87--1993. . . . . . . . . . . . 18-1019 4.70 ???
Vakaajatangon helan ulosvedin/asennustyökalu. . . 76-5105 24.89 ???
Poikittaistanko= poikittain akselin päällä
Poikittaistangon vasea hela. . . . . . . . . . . . . . . . 18-1523 5.72 ???
Poikittaistangon oikea hela. . . . . . . . . . . . . . . . 18-1524 5.72 ???
ja samalta motonetin sivuilta löyty tälläistä : mie oon ostanu 1v sitten tälläiset iskarit sieltä ja nyt siellä lukee tälläistä:
SACHS/BOGE/BILSTEIN KAASUISK. SAAB 900 79--93
Vaihdettava pareittain. Hinta / 1 kpl. Ei erikoisalustat!
900 eteen Sachs (ei Turbo/kallistuksenvakaajalla)85-4024 41.00 ???
900 taakse Sachs. . . . 85-4025 36.50 ???
tarkoittaako tuo että mulla on väärät iskarit alla lesjön jousien kera
saatana!
syksyllä tilasin nuo taakse ja ei silloin tuollaista tekstiä täällä ollut!
Tukivarsi= taka-akselin alla auton pituussuuntaan eteenpäin
Tukivarren etuhela. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18-1527 5.38 ???
Tukivarren takahela. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18-1528 7.06 ???
Tukivarren pulttisarja (heloihin 18-1527/18-1528)18-1518 3.70 ???
Vakaajatanko= akselin YLÄpuolella pituussuuntaan TAAKSEpäin
Vakaajatangon etuhela 1979--8.87 (pultin Ø11mm) 18-1525 4.71 ???
Vakaajatangon etuhela 9.87--1993 (pultin Ø10mm). 18-1173 4.71 ???
Vakaajatangon takahela 1979--8.87. . . . . . . . . . . . 18-1526 4.71 ???
Vakaajatangon takahela 9.87--1993. . . . . . . . . . . . 18-1019 4.70 ???
Vakaajatangon helan ulosvedin/asennustyökalu. . . 76-5105 24.89 ???
Poikittaistanko= poikittain akselin päällä
Poikittaistangon vasea hela. . . . . . . . . . . . . . . . 18-1523 5.72 ???
Poikittaistangon oikea hela. . . . . . . . . . . . . . . . 18-1524 5.72 ???
ja samalta motonetin sivuilta löyty tälläistä : mie oon ostanu 1v sitten tälläiset iskarit sieltä ja nyt siellä lukee tälläistä:
SACHS/BOGE/BILSTEIN KAASUISK. SAAB 900 79--93
Vaihdettava pareittain. Hinta / 1 kpl. Ei erikoisalustat!
900 eteen Sachs (ei Turbo/kallistuksenvakaajalla)85-4024 41.00 ???
900 taakse Sachs. . . . 85-4025 36.50 ???
tarkoittaako tuo että mulla on väärät iskarit alla lesjön jousien kera
saatana!
syksyllä tilasin nuo taakse ja ei silloin tuollaista tekstiä täällä ollut!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Ei ne iskarit ainakaan sitä aiemmin kuvaamasi vetelyä aiheuta...nalleolut kirjoitti:
SACHS/BOGE/BILSTEIN KAASUISK. SAAB 900 79--93
Vaihdettava pareittain. Hinta / 1 kpl. Ei erikoisalustat!
900 eteen Sachs (ei Turbo/kallistuksenvakaajalla)85-4024 41.00 ???
900 taakse Sachs. . . . 85-4025 36.50 ???
tarkoittaako tuo että mulla on väärät iskarit alla lesjön jousien kera
saatana!
syksyllä tilasin nuo taakse ja ei silloin tuollaista tekstiä täällä ollut!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Pallonivelet, ohjauksen nivel tai puslat takana voivat aiheuttaa epämääräisyyttä ohjaukseen. Kuten myös pehmeät talvirenkaat
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mutta kun kaikki on pehmeää ja epämääräistä niin et huomannut tuota vetelyä.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Liian jäykät jouset/pehmeät iskunvaimentimet aiheuttavat pomppimista ja jousituksen pohjaamista sekä pientä heiluntaa. Eli toisinsanoen epävakaampaa kaarrekäyttätymistä.
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face? ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
Takareaktiotankojen korvakot irti, tai puslat sököt. Sit vetelee. Toisaalta myöskin hapantunut etupään vetaritunneli saa auton kiemurtelemaan. Kokemusta on näistä kaikista... ![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01